středa 28. března 2018

na vteřinu "celebritou"😃



Moje vydaná knížka splnila účel, pro který původně vznikla a co byl můj cíl. Dárek k vánocům. 
Byla překvapením pro mou rodinu před dvěma lety?? a já si tenkrát to překvapení velmi užila. 
Knihy v počtu asi 15 výtisků jsem rozdala a některé prodala za nákupní cenu. 
Vzhledem ke krásným komentářům prvních čtenářů a přáním knihu vlastnit, když mně už došly zásoby, jsem podepsala smlouvu a kniha se prodává na eshopu
No prodává... 
Mnohem víc jsem prodala sama, když jsem ještě výtisky měla, a vím, že i některé z vás ji vlastní a já za to děkuji. Na eshopu se prodalo pár knih, ale já to nepíšu proto, že bych se tím trápila. Je mi to jedno, to byla jen přidaná hodnota a vše běží úplně mimo mě a z prodeje mám malý honorář. Já si mohu knihy samozřejmě koupit za nákupní cenu, ale stejně je nesmím prodávat za jinou cenu než nakladatel.
Proč o tom hovořím? V neděli jsem se cítila trochu celebritou. Ne že bych o to stála. 
Moje známá, možná už moje kamarádka, si koupila knihu na eshopu a přišla si pro podpis. 
Bylo to pro mě něco nového. Podepisovat jsem musela na přání všechny, ale ještě jsem nepodepisovala knihu, jejíž prodej šel mimo mě.
Potěšilo mě to, a tak si tady dělám trochu reklamy 😃
Jo a píšu děsně už i tiskacím ...

P.S. A nádherné nehty. Možná půjdu taky do takových.

10 komentářů:

  1. Martino,
    kdyby jsi se nezmínila, tak jsem ani netušila, že jsi knihu napsala !
    Ale nepřekvapuje mě to, protože máš dar písma !
    Já mám pro knihy všeobecně slabost a zvláš´t pro ty, co napíší blogerky ;-)
    Mám totiž pocit, že já je znám a tak mi jsou tak nějak bližší.
    Myslím, že nebude dlouho trvat a i tu tvoji budu mít ve své knihovně :-)
    A třeba až někdy pojedu kolem , stavím se i pro ten podpis ;-)
    Krásnou středu !


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, moc děkuji za krásný komentář. A ráda tě poznám i bez knihy :-)

      Vymazat
  2. Marti, já jsem na tvém blogu kdysi zaregistrovala, že jsi knihu vydala. Koukala jsem na eshop, je tam malinký úryvek z tvé knihy. ...Styl psaní přesně jako články na tvém blogu :-) Ať se tvé knize dobře daří nejen na eshopu , Ivana

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem netušila, že jsi napsala knížku. Určitě bude tak prima jakot tůj blog :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, no ona tady prezentace byla a dokonce i soutěž o knihu, ale už je to dávno. A Věrka blog https://pojddal.blogspot.cz/ knihu vyhrála a vzala si ji na cestu do Toscánska a pak mi poslala hezké fotky s knihou :-) Děkuji.

      Vymazat
  4. Marti, nelenila jsem a knihu si objednala. A těším se na ni. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, děkuji. Doufám, že tě bude bavit. Včera na facebooku pod tímto příspěvkem jsem měla krásné komentáře od lidí, kteří už knihu četli a v jednom komentáři byla rada: nečíst před spaním, páč smíchem se nedá usnout :-) Tak snad ti můj malý počin také vykouzlí úsměv na tváři.

      Vymazat
  5. Marti, nechodím si k tobě číst dlouho, tak jsem o knize netušila! Moc gratuluji, musí to být hezký pocit!
    Krásný večer přeji, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, hezký pocit byl, že jsem měla dárek pro rodinu k vánocům a originální :-) Měj hezký den.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.