neděle 25. března 2018

výzva "moje poklady"


Po velmi úspěšné výzvě od Henriety a fotografické výzvě od Dáši, které mě neuvěřitelně bavily,
 jsem přemýšlela, že je škoda přerušit tuto krásnou štafetu, která mi umožnila poznat další báječné lidi, jejichž blogy bych bez výzev pravděpodobně ani neobjevila. 
Můj blog ale není ničím specifický, takže ani po několik týdnů jsem nic nevymyslela.
Dnes to mám a pomohly mi k tomu komentáře Stáni a Růženky pod mým příspěvkem kouzlo opravdové minulosti
Obě jsem inspirovala k tomu, že touží nafotit svoje poklady a já bych se jimi ráda pokochala. 
Tak proč to neudělat veřejně?
Nafoťte svůj poklad nebo své poklady a ani nemusí být z dávné minulosti a zveřejněte v týdnu od 2. do 6. dubna. Snad je dost prostoru a času nafotit i to, co máte na chalupě, a podělte se s ostatními. 
Kdo chcete, napište k tomu kratičký příběh, odkud poklad pochází.
Koho výzva zaujala a jde do toho, prosím napište mi do komentáře. Budu vaše prezentace sledovat a odkazy dám na svůj blog, jako už se stalo tradicí u předchozích výzev.
A já musím projít celý dům, jestli ještě nějaký poklad objevím. 
Snad ano.
Přeji všem hezkou neděli.

P.S. Pokud nemáte vlastní blog a rádi byste prezentovali svoje srdeční záležitosti, můžete mi fotky poslat na email m_duskova@seznam.cz a já je na blogu zveřejním.

30 komentářů:

  1. Marti, to je skvělá výzva! Hned mě pár věcí napadá. Některé mám doma, ale některé jsou na chatě, snad budu mít čas si pro ně dojet.Rozhodně se chci zúčastnit, těším se.
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Henrietko, díky, ale čas pro nás není dogma. Když to nebudeš stíhat, termín prostě posuneme :-) A jsem ráda, že tě výzva oslovila.

      Vymazat
  2. Marti, přeji Ti krásný den a musím Ti napsat, že jsi po ránu nakopla mé myšlenky a tady je výsledek : http://dobrechvile.cz/ctenikekave/?menu=clanek&id=167. Kdyby to nešlo otevřít, jedná se o poslední článek - Poklady.
    Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, četla jsem. Hezké, ale na blogu zveřejním, až budu mít i od ostatních, aby to bylo v jednom ranku, jako byly i předchozí výzvy. Měj pěknou neděli, a kdybych na tebe náhodou zapomněla, páč jsi v předstihu, prosím připomeň se mi.

      Vymazat
  3. Marti jdu do toho, i když nevím, jaké poklady mám doma. Tedy kromě báječného manžela a skvělých dětí. Věřím, že ale něco objevím a budu se moct podělit.
    Těším se na poklady ostatních. Mimochodem, ten kávomlýnek je fakt skvělý, takový poklad bych chtěla mít doma, ale bohužel nemám. :o)
    Děkuji za výzvu a hezké dny přeji. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, děkuji, že se přidáš. Jo já ještě k tvým pokladům přidám 4 vnoučata :-)
      Měj pěkné dny.

      Vymazat
  4. Marti, i ja se hlásím. Super nápad. Nějaký ten srdeční poklad má určitě každý z nás.
    Mej se krásně ! Petra

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, hlásím se i já, jdu do toho. Je to prima nápad a těším se na všechny poklady a nové blogy. Díky.
    Hezkou neděli měj. J.

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, super, jdu do toho!
    Moc se těším, kolik krásy v tom týdnu uvidíme!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, jsem ráda, že sdílíš moje nadšení. To byl důvod výzvy - kochání pro všechny.

      Vymazat
  7. Tak se taky hlásím i když zatím jsem trochu v rozpacích.
    Hezký večer,Marti !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  8. Já určitě ještě nějaký "poklad" vyfotím o Velikonocích na chalupě. Pak se pochlubím

    OdpovědětVymazat
  9. Jéé, pokladů mám dost, určitě se podělím. Hezký večer. Pavla

    OdpovědětVymazat
  10. Nejsem sběratel, sysel a hromaditel, takže mám startovací čáru mírně znevýhodněnou, ale i tak se hlásím se svými poklady, protože né nadarmo se říká, kdo se bojí, s**e v síni.
    Krásný týden všem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blondýnko, myslím, že to není tady nikdo z nás :-). Jen pár zachráněných pokladů, které mají osobní hodnotu. To zvládneš :-)

      Vymazat
  11. To je krásná výzva, ráda se přidám. Růža

    OdpovědětVymazat
  12. Martino,
    výzvy je můžu ! ;-)
    Ráda se i já zapojím :-)
    Krásný předvelikonoční týden !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj všichni, odpovídám proti svým zvyklostem všem najednou, protože by byly moje odpovědi už naprosto stejné. Moc mě těší, s jakým nadšením výzvu přijímáte a moc se těším na vaše poklady. Všem pěkný týden.

      Vymazat
  13. Ráda se zúčastním, rodinných pokladů pár doma mám jako vzpomínku na mé blízké.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
  14. Já se také hlásím a ráda nafotím své "poklady", které již léta schraňuji (a většinu používám). Jsou v nich ukryté vzpomínky na mé blízké, kterým již kávu či čaj neuvařím, vínko nenaliji, koláč nenakrojím, nepohladím je po tváři, nemohu poslouchat jejich vyprávění...
    Hezký nápad Martinko.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  15. Urcite sa do tvojej vyzvy zapojim ... Po precitani prispevku o tvojich pokladoch mi hned bolo jasne, ze tiez vytiahnem pred fotoaparat a na blog nieco z mojej vytriny... Pomyslela som si uz vtedy, ze super napad... Takze, idem aranzovat a fotit... :) Marti, prajem pekny den... L.

    OdpovědětVymazat
  16. Marti,
    Výzva je to moc hezká!!! líbí se mi, snad to stihnu!! :o))
    Měj se moc hezky a krásné velikonoční pondělí!!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, v klidu. Termín není žádné dogma :-). Až to stihneš, tak to stihneš. Mě bavilo i to hledání, tak si to užij v klidu. I tobě hezké sváteční pondělí.

      Vymazat
  17. jé taky mám doma plno pokladů. jen je vyfotit. ale asi bych to tady zahltila.
    Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, jen směle do toho. Já jsem taky musela vybírat. Tak vyber a pošli mi na email a já zveřejním. Myslím, že všichni se rádi pokocháme.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.