pátek 2. března 2018

ok, je krásný...


Před pár dny jsem psala o objednávce ubrusu a co mě rozladilo. Jsem ráda, že jsem objednávku v tom rozpoložení nezrušila. Nakonec zboží dorazilo o hodně dřív, než bylo avizováno.
Ubrus je nádherný, moc se mi líbí a myslím, že kuchyni sluší. Včera jsme jej s Bárou otestovaly, my spolu zásadně pijeme kávu v kuchyni, Bára není návštěva a tam máme k sobě blíž. Obě jsme se bály, abychom ho neumazaly, takže jsme na něj musely dát prostírání. 
Za chvíli mě to přejde, jen že včera byl nový pár hodin.
Samozřejmě, že jsem neobjednala jen ubrus. Zaujala mě skleněná podložka na horké hrnce v naprosto stejném designu, jako máme skleněnou desku za sporák ze stejného webu. 
Drátěnou podložku na nožičkách zakončených dřevem, ó jak se mi kdysi líbila, už nenávidím, páč ji mám nějakých dvacet let. 
Asi ji pošlu do dalšího kola, někomu se třeba bude líbit, je nezničitelná, ta mě přežije.
A kovový truhlík jsem tam taky nemohla nechat. Je tedy pravda, že jsem hledala, co by mě zaujalo, z naprosto prozaického důvodu. Platit velké poštovné jen kvůli ubrusu by se mi fakt nechtělo.
Já vím, že jsem psala, že hromadím, ale toto bylo objednáno ještě před Pepco :-) 
No co, malé radosti pro všední a zachmuřené dny.
I když dnes svítí sluníčko, ale zima je velká.





24 komentářů:

  1. Fakt krásný je a to ostatní taky. Úplně to chápu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško, díky, mám radost, že se povedlo. Hezký víkend.

      Vymazat
  2. Přesně Marti, drobné radosti jsou potřeba. Člověk si kolikrát řekne ,,taková blbost", ale raduje se z ní ještě dlouho potom. Ubrus je fajnový a kafíčková podložka také.
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Henrietko, ano přesně tak, taková blbost a tolik radosti udělá. To není kafíčková podložka, ale podložka na horké hrnce ke sporáku :-)

      Vymazat
    2. No vidíš to, a já bych si jí dala pod kafe. To by ho ale musel být hrnec...:-)).
      Henrieta

      Vymazat
    3. Já myslím, že by se to klidně hodilo i pod kafe :-)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Jen na něm vidět, že je to částečně ruční práce, moc se mi líbí. Ivanko, hezký víkend.

      Vymazat
  4. Marti, hezké věci sis vybrala. Ubrus udělá parády a skleněná podložka opravdu ladí k desce. Super nákup.
    Přeji fajn víkend. D.

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, krásné kousky! Ani se nedivím, žes i po nepříjemné komunikaci objednávku nezrušila.
    Hezký víkend. Petra

    OdpovědětVymazat
  6. Ubrus je úžasný. Truhlík bych brala taky. Miluji takové nákupy. Pa Rija

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rijo, viď? Taky jsem si ho zamilovala na první pohled. Měj hezký víkend.

      Vymazat
  7. Nejdůležitější je pocit naplnění, radosti a tu já z tebe cítím. Do ubrusu bych nešla, je moc fajnový pro moje kočky, těm na válení stačí obyčejný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, naše Justýna leze na holé stoly, ale ubrusy ji bůhví proč nelákají :-) Měj krásný víkend.

      Vymazat
  8. Dobře jsi nakoupila. Ubrus je krásný a podložka a truhlík taky.
    Hezký víkend, Marti!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  9. Marti, tvoje nakupování mne baví. Dovedeš si vybrat a mne se všechno líbí. Ubrus je nádherný a o truhlíku ani nemluvím. Já se už držím zkrátka. Jsem také sběratel všeho možného a už si zakazuji tak ti malilinko závidím. Hezký večer. Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivy, trochu se usmívám, pobavila jsem se :-) Udělej čistku, pošli něco do dalšího kola, ať si můžeš udělat radost :-) Klidný večer.

      Vymazat
  10. Tak koukám, že všechno dopadlo k velké spokojenosti!
    Ubrus je opravdu moc krásný!
    Marti, hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, Helenko, zadařilo se a mám z něho radost. Pěkné dny v novém týdnu.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.