úterý 20. března 2018

tento způsob zimy zdá se mi poněkud nešťastným


Celou zimu žádný sníh a když vylézají tulipány, tak toto??!!
Vánoce vánoce přicházejí... To se mi skoro chce zpívat. 
Hory na naší zahradě. Trochu dvojsmyslné. Buď hory sněhu anebo hory na zahradě. 
Kdyby tu byl nějaký kopec, dá se i lyžovat.
Tento způsob zimy zdá se mi poněkud nešťastným...
Já vím, parafrázuju Vančurovo Rozmarné léto.
Ale podobnost není čistě náhodná. 
Rozmarná zima je bezpochyby.
Nikdo z nás neví, jaké bude zítra.

 




Obdivovali jsme rampouchy na střeše našeho souseda. Už dávno jsme je neviděli. 
Už máme svoje vlastní. Jediné - nateklo ze stříšky, která ukrývá naše malé sezení.Jen je neodlupujeme a nelížeme jako v dětství.
Můj muž označil vrchol rampouchu za berlu dědečka Mrazíka. Jo, vypadá tak.
Sníh překvapivě drží už pátý den.

P.S. Přiznávám, že fotky jsou z víkendu a ze včerejška. Dnes je sněhu o něco míň, ale furt drží.


22 komentářů:

  1. Marti, to je opravdu jak Mrazíkova berla. Nebyl u vás na návštěvě :) ? No, on byl vlastně asi v celé Evropě. Už tu zimu taky nemusím. Huš kuš, mohla by zmizet....
    Měj se krásně a pěkný první jarní den, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peťko, máš pravdu. Všude se odehrávalo: je ti teplo děvče? Není mi teplo, dědečku Mrazíčku :-) Kdybys mi to nepřipomněla, ani si neuvědomím, že je první jarní den. Měj pěkný den.

      Vymazat
  2. Nezbývá než doufat, že toto je poslední záchvěv zimy. Však už budou za týden (a kousek) Velikonoce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško, už to taje, tak snad to bylo naposledy. Hezký večer.

      Vymazat
  3. Tak tentokrát máte u vás sněhu víc,než u nás. Nám toho tolik nenapadlo, ale mráz a vítr ten si nás tedy užil dostatečně. Dnes je slunečno a není větrno, takže to s už trochu dá, ale stejně je zima. Už aby byla pryč!
    V kalendáři je psáno, že je první jarní den. Já jsem se učila, že až 21.3., tak třeba zítra bude ještě lépe.
    Měj se hezky!
    Hanka
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, už to taje. A vítr byl taky velký,, ale dnes od rána svítilo sluníčko. Ano, taky jsem myslela, že je první jarní den až zítra. Měj pěkný večer.

      Vymazat
  4. Sneh nemame, ale zima je kruta... Snad aspon Velka moc bude prijemna, tepla... A konecne definitivne pride jar... Marti, pozdravujem ... L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Laury, už to taje a byl to poprvé za tuto zimu pořádný sníh. Měj se krásně.

      Vymazat
  5. U nás sněhu je již jenom drobítek, ale zato mrazivo ještě stále. Sluníčko svítilo asi do dvou hodin a pak jak když utne. Ale nenaříkejme, kdo si počká, ten se dočká. Je fakt, že jsem včera říkala manželovi, že ta zima trvá již víc jak půl roku a je to vyčerpávající.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, u nás už to taky mizí a snad už bude jaro. Měj pohodový večer.

      Vymazat
  6. Já jsem ráda, že napadl sníh a že nebyly holomrazy, určitě to napučené má větší šanci vydržet než kdyby to bylo celé bez sněhové peřiny.
    Navíc krásně každý den od rána do večera svítí sluníčko, takže to je vlastně krásné a pohodové.
    Ať se to vyřádí nyní a nikoliv za měsíc.
    Tvoje zahrádka se mi líbí v bílém kabátku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blondýnko, přesně to jsem si říkala taky. Pod tím sněhem to spíš přežije. Díky a měj se hezky.

      Vymazat
  7. Marti, hezkou zimu stéle máte. My dnes ráno také ještě sníh, ale odpoledne už sluníčko a zeleno. Ty rampouchy jsou parádní, vypadají opravdu jako Mrazíkova berla. :o)
    Měj krásné dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, no dnes jsou už jen místy zbytky sněhu a trochu pocukrováno, páč v noci byla znovu snaha o sněžení. Rampouchy už taky nejsou skoro žádné. Měj se krásně.

      Vymazat
  8. Toľko si po snehu celú zimu túžila, až sa tvoje túžby vyplnili ... Akurát, že sa poriadne opozdili ... :))) Treba len dúfať, že sa všetko postupne utrasie a zosúladí s kalendárom ... Marti, maj sa dobre, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Laury, máš pravdu, konečně jsme pár dní měli bílou zimu. Ale jaro, pojď už :-) Měj se krásně.

      Vymazat
  9. Letos se paní zima své vlády nechce vzdát. U nás je jen sněhový poprašek a mrazivo. Čekám slibované oteplení, zima už mě ubíjí. Rampouchy na vaší zahradě jsou kouzelné. My jsme se nedávno byli podívat na ledovou krásu, která je nedaleko Lovětína. Matce přírodě tady pomohly lidské ruce, ale ta podívaná za to stála. Přejí krásné dny. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, u nás už to dnes taky vypadá jinak. I z rampouchů jsou jen zbytky, ale jsem ráda, že jsem to zachytila. I já přeji klidné a pohodové dny.

      Vymazat
  10. Hezké zimní fotky se ti povedly. I když už by člověk skoro raději fotil jaro, co?

    OdpovědětVymazat
  11. Marti, fotky jsou nádherné, berla mrazilka opravdu parádní, jen kdyby byl leden...
    Už fakt nemám ráda své kabáty ani své kozačky, už chci jít na zahradu...
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, děkuji. Jo mně se taky navaluje při pohledu na zimní oblečení a boty. Už to nenávidím. Měj se krásně.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.