sobota 10. března 2018

záhada se nekoná, škoda...




Sněženky dnes ráno. Kvetou nám už od ledna a pořád krásně drží. 
Ovšem měla jsem je fotit včera, kdy byly zalité sluncem. Dnes prší.



Když fotím sněženky pod třešní, koukám, kde se tady vzal samotný kámen. 
Zaujme mě, ale hlavně záhada jeho objevení. Všechny kameny mám na hromádce. Tak se mi líbí.
Jdu domů s otázkou: prosím tě kde se na zahradě vzal ten krásný kámen?
Můj muž odpovídá otázkou: Jaký?
Mám ráda záhady a už ji tady cítím.
Škoda. Vysvětlení je prozaické. 
Jo ten... No to jsme měli s Lucinkou minulou sobotu jako branku :-)
No kdyby z něj nebyla branka, ani bych nevěděla, že vlastníme takový krásný a velký kámen.

P.S. Nezapomeňte, hrajeme o magnety až do příští soboty.

8 komentářů:

  1. Marti, ty sněženky jsou nádherné. A kolik jich máš... Úžasné. Já asi 2-3 trsíky, ale jsem za ně moc ráda. :o)
    Přeji krásnou sobotu. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, ano jsou úžasné, kvetou takhle už někdy od ledna je jich hodně. Kochám se :-) Měj hezký večer.

      Vymazat
  2. Krásné sněženkové pole :-). Já už pár sněženek viděla tady u nás na sídlišti - u některý panelákových vchodů mají malé skalky a někde na nich i ty sněženky. Ale vždycky jen pár trsů. Ale i tak jako posel jara potěšily.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, těší mě pořád. Furt se na ně dívám a už mám i ve vázičkách, i když to je dost sobecké, páč tam moc dlouho nevydrží. Měj se krásně.

      Vymazat
  3. Obdivujem tvoje krásne snežienky ... Ja mám ako väčšina, 3 trsy a ako sa z nich teším ... ale veď oni sa mi rozrastú ... Marti, maj sa dobre ... L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Laury, nám se letos hodně rozrostly. V loni jich tolik nebylo. Měj pěknou neděli.

      Vymazat
  4. Úžasné políčko! Sněženky mám moc ráda.
    Přeji hezký večer, Marti! Helena

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.