pondělí 5. března 2018

pomazánka s mangem


Mango mi chutná samotné. Poprvé jsem se ale pustila do pomazánky z manga. Sice jsem původně hledala nějakou inspiraci na netu, ale nikdy nemám k dispozici všechny ingredience, které jsou zapotřebí. A když se rozhodnu, musím to udělat hned. Takže opět recept - co dům dal.
Použila jsem polovinu velkého manga, zdálo se mi dost zralé, ale rozmačkat vidličkou nešlo, tak jsem jej nastrouhala, příště musím líp vybírat.
Do manga jsem přidala, co bylo v lednici - kelímek tvarohového sýru Almette ochucený křenem, skoro celý větší camembert jsem rozmačkala vidličkou, přidala kousek na drobno nakrájené červené papriky, sůl, pepř a pažitku. Zamíchala a nechala v lednici odležet asi hodinu.
Je výborná, takže ji zařadím do jídelníčku a pravděpodobně budu zkoušet jiné varianty. 
Na fotografii je ještě dárek od mojí kamarádky Báry - výborný a krásný žitný kváskový chleba.

16 komentářů:

  1. Udělala jsi mi tedy chutě svým příspěvkem. Asi půjdu prohledat lednici a udělám taky nějakou pomazánku co dům dal- fakt mám chuť :-).
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, přesně takto jsem to měla já. Měl jsem chuť na pomazánku a otevřela lednici :-) Měj se krásně.

      Vymazat
  2. MIlujeme pomazánky, ale z manga jsem žádnou ještě nejedla, používám spíš avokádo - teda z těch exotických surovin :o), jinak vede česká klasika.
    Marti, ten chlebík také vypadá moc dobře.
    Hezký den.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, na avokádo se chystám, jinak dělám taky klasiku. Hezké dny.

      Vymazat
  3. Chlebik je paradny... k domacej pomazanke ako stvoreny... Tiez som este mango do pomazanky nedavala... ale milujem kombinaciu sladkych a slanych chuti... Takze by mi urcite chutila. Tiez robim casto pomazanky "co dom dal" ... Teple vecere u nas nie su, a prave pomazanky vyhravaju na plnej ciare.. Marti, prijemny pondelok prajem... L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Laury, já pomazánky miluju, takže občas vymýšlím něco nového. Krásné dny.

      Vymazat
  4. Marti, pomazánka může být výborná a chleba je opravdu povedený. Na ten jsem koukla hned, jak jsem otevřela příspěvek. :o)
    Hezké dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, je výborná, já miluju kombinace slané a sladké. Měj krásné dny.

      Vymazat
    2. Já také,chystám se na ni poprvé,mám krásné zralé Mango.

      Vymazat
  5. Manga by mi asi bylo do pomazánky líto - to mám nejraději samotné. Ale jsi správný experimentátor :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, tak to mně líto není :-) ani náhodou, půl jsem snědla samotné a půl dala do pomazánky. Měla jsem na nějakou pomazánku zkrátka velkou chuť. Měj pěkné dny.

      Vymazat
  6. Dovedu si představit i tuto kombinaci a tím čerstvým chlebíkem, no, nepohrdla bych..

    OdpovědětVymazat
  7. To zní úžasně! Marti, děkuji za inspiraci a přeji hezké odpoledne, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, zkus a snad ti to bude chutnat jako mně. Měj pěkné dny.

      Vymazat
  8. Díky za super recept, určitě ho vyzkouším. Mango v kuchyni používám hodně často, naposledy jsem dělala cizrnový salát s mangem a dlouho jsem nic lepšího nejedla.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.