sobota 1. září 2018

kniha s věnováním



Dlouho jsme tady na blogu o nic nehráli. Tak tady je nová hra a zrovna 1. září se mi to zdá symbolické. Jako rozloučení s prázdninami. 
I když já žádné nemám, anebo vlastně je možná mám teď skoro pořád v určitém smyslu. 
Hrajeme o knihu, o které jsem se tady už mnohokrát zmínila, kterou napsala moje kamarádka Bára.
Takže většina z vás už ví aspoň trochu, o co jde a jak vlastně vznikla.
Bára věnovala na blog jeden výtisk i s věnováním. 
Kdo máte chuť o knihu hrát a rádi byste ji vlastnili, máte čas do příští soboty 8. září. 
Losovat budu v neděli.
Co proto musíte udělat? 
Jako vždy stačí zanechat pod příspěvkem komentář s vaší emailovou adresou a někdo z vás získá dárek. 
Hezkou sobotu.

18 komentářů:

  1. Jé Martinko,
    tak o tuhle knížku si zahraji moc ráda !
    U nás v knihovně totiž Báru neznají, nemají :-(
    Chápeš to ?
    Jinak pro mě je 1.9. svatební :-)
    Pěkný první zářijový víkend!

    OdpovědětVymazat
  2. Probudila jsem se do deštivého rána (konečně) a říkala jsem si, že musím k Tobě nakouknout, co je nového. A vidím soutěž. Moc ráda si o knihu zahraji.
    Přeji pěknou sobotu. Růža
    ruzasimkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Hlásím se do fronty, nestydím se, já bych o tuto knihu s osobním komentářem fakt stála.
    A když nevyhraji, popřeji vítězi a poohlédnu se v knihkupectví.
    Autorce přeji, a by kniha dělala radost, proto jí psala a tobě děkuji, že nezapomínáš na své návštěvníky blogu.
    Kouzelný, totálně prochcaný víkend, ale příroda si to fakt zaslouží.

    OdpovědětVymazat
  4. Zúčastním se moc ráda Marti, protože jsi mne již předcházejícími příspěvky o tvé kamarádce spisovatelce a činorodé ženě, navnadila.
    Dnes je deštivo od rána, zahradě to přeji. A nás čeká tapetování. Jak prohlásil můj muž, až začne pršet, pustím se do toho pokoje :o)).
    Měj hezkou sobotu.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  5. Já taky zkusím štěstí :-) - hraju ráda. Do hazardu se tedy nepouštím, ale takhle na blogu si ráda uspokojím své hráčské choutky. Díky za soutěž.

    OdpovědětVymazat
  6. Tentokrát se Marti i já pokusím hrát o štěstí. Kniha vypadá moc zajímavě a přečetla bych si ji moc ráda.
    Ty se měj krásně, Petra

    OdpovědětVymazat
  7. Marti, já se také hlásím do soutěže.Děkuji za příležitost.Hezký víkend.Martina

    OdpovědětVymazat
  8. Jdu do toho. Díky za příležitost a přeji krásné deštivé dny.
    Eva

    OdpovědětVymazat
  9. Milá Marti, na knížku mě dostaneš vždycky... A jako bonus od Báry, milovnice zvířat a Tvoje kamarádka... no tak zkouším štěstí. Lenka kočka, len.poru@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Marti, bude se hodit v chladne dny.
    patikova.vlasta@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Tak já jdu taky polechtat štěstí! Bára mě zajímá stále víc...
    Marti, přeji krásnou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  12. Martí, zkusím štěstí, rozhovor se mi líbil, jsem zvědavá co kniha.
    Hezké dny měj. J.

    OdpovědětVymazat
  13. Jelikož jsem hodně čtivá, tak zkusím štěstí. Rozhovor s Tvojí kamarádkou se mi líbil, takže ..... kolo štěstí toč se!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  14. Tak se pokusím zasoutěžit, už se těším na dlouhé pod-zimní večery s knihou, háčkem či jehlicemi a velkým hrnkem čaje.
    Krásné dny.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
  15. Milá Marti, zdravím po dlouhé době, a mám co číst na blogách, protože na chaloupce nemám a nechci počítač, tak jsme jak říkám - na pustém ostrově :-D. Jak se zaběhne školní rok, tak Ti napíšu, léto bylo fajne dlouhé a krásné, i když někdy úmorné. Též se pokusím o soutěž, mám ráda knihy, které voní novotou. Krásný večer přeje Maryša :)

    OdpovědětVymazat
  16. Knížek není nikdy dost, tak proč to nezkusit. Obzvlášť, když podle rozhovoru, je autorka moje krevní skupina:-)
    konecnamirka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Ráda se zapojím do soutěže a zkusím štěstí.Knížek není nikdy dost a zimní dlouhé večery na knížky vyloženě čekají. Hezký večer Jana

    vitja@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Tolik knížek jsem z knihovny vyřadila, že tam na tuhle místo bude! Stojím, Martičko, ve frontě a jestli o mne štěstí zakopne, budu ráda. Hned bude co číst - na podzim se už těším.
    Jiřina z N.
    trvalkadahlia.blog.cz

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.