středa 28. února 2018

galerie na schodech


 "Babi, a kam si pověsíš doma naše obrázky?" ptá se Lola.
Do naší malé rodinné galerie by se sice obrázky, které nám děti namalovaly, vešly, ale měla jsem pocit, že to chce čestnější místo, kde se neztratí v záplavě jiných děl.
Zakládám tedy galerii na schodech.
Už tam měla jeden svůj výtvor dcera, nyní jsou tam dva z doby, kdy hodně malovala. Časem převážila fotografie. Tedy maminka Lolinky a Alánka. Takže obrázky patří vedle maminčiných. 
Špatně se fotí, není tam moc prostoru, ale moc se mi nová galerie líbí a pravděpodobně budeme v ní pokračovat.






16 komentářů:

  1. Krásné obrazy i obrázky. :-) Jestli budu mít děti, taky bych takovou galerii chtěla. Dětské kresby jsou jedinečné.
    Krásný den, pa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To rozhodně jsou, já mám kresby všech našich dětí, když byly malé schované. Jen je už nevystavuji, protože by se nevešly ani do naší galerie, kterou mám v jedné místnosti. Teď je místo pro díla vnoučat :-) Krásný den.

      Vymazat
  2. Našla si bezva místo a děti budou nadšené. Je to hezké zachycení jejich vývoje a jestli budou po mamince, místo ti nebude stačit Marti.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, ano jejich maminka krásně kreslila a teď nádherně fotí. Měj se krásně.

      Vymazat
  3. Slnečnice,
    moc pěkné obrázky a galerie na schodech super !
    Já ty dětské mám také schované, ale v krabicích.
    Na chodbě mám foto obrazy dětí.
    Ale, když o tom teď tak přemýšlím, možná bych místo pro ně na horní chodbě našla :-)
    To bude mít muž radost, až budu chtít vrtat hmoždínky ;-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, třeba nebudou hmoždinky nutné, já mám tyhle lehké obrazy jen na větších hřebíčkách a některé jsem si tloukla sama :-) To v naší galerii je to horší, tam jsou těžké obrazy, takže hřebíčky nestačí. Hezký den.

      Vymazat
  4. Bezva místo na obrázky, každý den okolo nich projde člověk několikrát, každý den se mnohokrát pohledem na ně potěší :) Prima.
    Měj se hezky, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Péťo, přesně, jakmile jdu okolo, vždy kouknu a kochám se :-) Měj se krásně.

      Vymazat
  5. Marti, hezká galerie, za chvilku už bude zaplněná. :o)
    Hezkou středu. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, to asi jo. Proto jsem koupila ten rámeček s tou síťkou, budu tam měnit obrázky. Hezký večer.

      Vymazat
  6. Krásně se obrázky na schodišti vyjímají. Prostě bezva!!
    Hezký večer!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. Marti, opravdu překrásná galerie! Visí ti tam samé skvosty! Děti jsou moc šikovné!
    Přeji hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.