pátek 16. února 2018

my čekali jaro a zatím...








Lola ve středu nosila celý den vánoční čapku a zpívala anglicky Rolničky.
A je to tady.
Ráno vstávám za tmy a mám radost jako malé dítě. Vypadá to jako na vánoce.
U nás je konečně bílá zima. Tuto zimu poprvé. 
Je kalamita. Napadlo nám pět centimetrů sněhu.
No sněhuláka asi nepostavím. Jo kdybych se snažila ...
Fotím za rozbřesku. Než to roztaje.
Včera jsem psala, že nám vylézají tulipány. Dnes je všechno jinak.
Nevidím ani malý lán sněženek pod třešní.

22 komentářů:

  1. No vidíš, tak přeci máte sníh a Ty si můžeš uložit do svého archívu fotky s letošní bílou atmosférou :-)
    U nás teď za okny to bílé pápěří padá.
    Měj se hezky a přeji příjemný víkend!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, už to vypadá úplně jinak než ráno. Jsou dva nad nulou a všechno taje. Ještě že jsem stihla zachytit skoro za tmy. I tobě krásný víkend a uzdrav se.

      Vymazat
  2. Jen ať se to vyřádí, lepší nyní než v dubnu.
    Krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, ono se to vyřádilo ráno, ale odpoledne už bylo všude jen zeleno a bílé akorát sněženky. Blondýnko, užij si víkend.

      Vymazat
  3. Slunečnice,
    u nás taky :-)
    My se cestou do školky všichni koulovali ;-)
    Škoda, že to tak rychle taje :-o
    Krásný víkend!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, u nás to vydrželo tak akorát pár hodin. Už je to fuč. I tobě pěkný víkend.

      Vymazat
  4. To je nádhera!!! U nás teď padá snížek, to je krásný pohled z okna! Marti, měj se krásně, když je venku tak krásně :-) I.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivanko, byla to nádhera. Už je zase zeleno :-) Krásný víkend.

      Vymazat
  5. U nás přes noc spadl lehký poprašek a nyní je totálně pryč. Sluníčko nastoupilo. Takže naše narcisky vystrkují nosíky a já jim marně domlouvám ať si ještě pospinkají :o).
    Marti, hezký den.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, no u nás za pár hodin už byly vidět sněženky a vykukující tulipány. Hezký víkend.

      Vymazat
  6. Hezký zbytek dne, Marti u nás taky v noci napadl a už taje.Primulky si taky kupuji kažký rok a pak je sázím ma zahradu do okraje záhonu.Na jaře mi vykvete krásný barevný koberec.Taky mám ráda růžové,nemusím fialové.Martina

    OdpovědětVymazat
  7. U nás bylo ráno taky bílo. Ale po poledni, když jsem šla na jednání, tak už svítilo sluníčko a zbytky sněhu se krčily jen někde ve stínu. Ale ráno to byla opravdu bílá paráda.
    (MMCh cca před dvěma roky jsem měla na blogu článek se stejným názvem :-) - tenkrát nečekaně nasněžilo začátkem března)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, tak to je dobrý s tím názvem. No já jsem si to vzala vlastně z jedné písničky, která mi vytanula na mysl. Měj krásný víkend.

      Vymazat
  8. Začína obdobie, kedy som radšej, keď nesneží a pomaly nastupuje jar ... Zima ma vo všeobecnosti veľmi sklamala, dúfam, že nezačne blbnúť koncom marca a v apríli ... Prajem rodinke príjemný víkend ... L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Laury, pamatuji si, kdy na prvního máje sněžilo. Tak snad to tak nebude letos. Krásný a pohodový týden přeji.

      Vymazat
  9. U nás byla taky ranní radost, chřipka nechřipka, musela jsem se jít podívat. Koukám na obrazy, pořádně nevidím, ale tím že jsou čtyři, napadlo mě jaro - léto - podzim - zima. Přeji hezký den. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, díky. Jsi jeden z mála lidí, který to poznal. Obrazy jsem vyráběla do naší minulé zahrady a drží venku už víc než deset let. Občas musím opravit rámy, ty nevydrží a ano, jsou to roční období. Krásný víkend.

      Vymazat
  10. Marti i u nás tak bylo. Jaké bylo překvapení, když jsem ráno vstala a všude bílo. Odpoledne, když jsem šla z práce - jaro v plné parádě. Počasí si dělá, co chce. Hezký víkend. Iva

    OdpovědětVymazat
  11. Marti, krásné záběry. I u nás nasněžilo, ale dnes už je vše téměř pryč. Kdo ví, jak to s tou zimou letos bude, kolikrát nás ještě překvapí. :o)
    Přeji fajn víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, díky. No letos zdá se zima opravdu divná. Měj krásnou neděli.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.