úterý 20. února 2018

zátiší růžová s červenou



Pořád mi kvete růžová vánoční hvězda.
Je to s podivem při mojí nepéči a laxnosti. Bílá mi vloni tak dlouho nevydržela. No taky je to jediná z těch letošních tří, která vydržela. Letos jsem byla přímo zavalena vánočními hvězdami při hledání té pravé, ale to už jsem psala. Můj muž nepomohl najít tu pravou růžovou a nosil domů jiné barvy, než po jaké jsem toužila. 
Po růžové.
Růžová je zkrátka silný jedinec.
Hodila se mi jako dekorace k povlakům na polštáře, které jsem šila pro svoji kamarádku Báru. Tentokrát to není dárek jako jindy. Jsou to naturálie. Platím za práci na našich daních. 
Výměnný obchod.
Mám pořád velkou zásobu látek. Zásobila mě moje dcera. Mohla bych si otevřít malý krámek.
Někdy je to skvělé, když mohu vybírat, ale když je jasné zadání do červena a do hněda, zdá se mi, že jednodušší by bylo jít a koupit nové. Ale to bych tady byla úplně zahlcená.
Vlastně nevím, jestli by to byla úplně výhra. Někdy, když skládám barvy k sobě, zdá se mi, že kombinace je úžasná. Někdy ale výsledek není úplně podle mých představ. 
Původně se mi zdálo, že vznikne něco úžasnějšího.
Tady se mi to snad povedlo. 
Povlaky jsem sice ještě nepředala, ale dva polotovary jsem ve fotografii už posílala ke schválení.
Prý jsou úžasné, tak snad trochu jo.


20 komentářů:

  1. Ono je vždy těžké cokoliv tvořit pro druhé, když máš zadání třeba jenom barvy :o). Puntík s proužkem se mi líbí. A daně, fuj, už mám doklady skoro hotové. Naštěstí je toho méně a méně, manžel utlumuje své podnikání, za dva roky KONČÍME :o).
    Marti, měj hezký den.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, máš pravdu, nemám ráda zadání, je lepší tvořit jen tak, co mě napadne. Tak to je super zpráva, aspoň si za dva roky užiješ svobody. Měj se krásně.

      Vymazat
  2. Jóó, jsou úžasné! Povedly se Ti!!!
    Hezký den, Marti!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Slunečnice,
    věř ostatním a Báře !
    Jsou super !
    A zrovna i moje oblíbené barvy :-)
    Látky také nějaké mám, ale když potřebuji, tak šít a ladit , tak stejně musím dokupovat ;-)
    A vánoční hvězdy mi kvetou také stále dvě, červená a bílá a dokonce i vánoční kaktusy :-o
    Možná si myslí, ž když je ten mráz a někdy i chvíli sníh, že budou Vánoce ;-D

    OdpovědětVymazat
  4. Polštářky jsou moc krásné, Marti! Ten vlevo je NEJ!! Takové se musí kamarádce určitě líbit :)
    Pekný den, Petra

    OdpovědětVymazat
  5. Su uzasne a este aj skvele... Dobre si sa s vyzvou popasovala a kamaratka urcite bude stastna... Ja by som teda bola... :))))
    Mozem otazocku? Ty predny diel po zositi niecim podsijes? Ak nie, sviky zacistis? Ja ked som sila patchworkove vankuse som nezacistovala ale zo spodu som dala nazehlovaciu vystuz... Nepacilo sa mi to... Predna strana bola tvrda, po oprani sa niekedy zvrasnila ... proste nic moc... Prestala som s tym... Ale ked vidim tieto tvoje, zas ma to chyta. hi hi... A este ... predpieras latky dopredu? ja nie... viem ze by sa malo, ale po oprani je to vela krat uz o inom... Marti, maj sa dobre... L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Laury, přední díly vždy podšívám tenkou bílou bavlněnou látkou, trochu připomíná damašek, přece jen to vypadá líp. Někdy předepírám, ale většinou ne, protože pak už to nevypadá jako nové, ale i po následném oprání se zas tak moc nestane, o tolik se látky nesrazí. A díky. Měj se pohodově.

      Vymazat
  6. Jsou opravdu úžasné, moc se ti povedly!
    Ivana

    OdpovědětVymazat
  7. Marti, jsou krásné, určitě se budou líbit. Já bych na toto sešívání neměla nervy, takže obdivuji.
    Přeji hezký večer. D.

    OdpovědětVymazat
  8. Mně se polštářky moc líbí - povedly se ti.
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
  9. Mě tedy ty povlaky úžasné připadají! Jak precizností šití, tak kombinacemi látek.
    Hvězda je skutečně v dobré kondici, já už je mám všechny dávno pryč.
    Marti, moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.