neděle 4. února 2018

mufloni v Praze podruhé


Dnes jen krátce. Včera jsem objevila krásné video o muflonech v Krči. 
O mém osobním setkání s těmito krásnými zvířaty jsem už psala jednou tady
Nemohla jsem odolat, abych se s vámi nepodělila.
Rozhodně se na muflony, jak přecházejí silnici na zelenou, podívejte. Mě to pobavilo a okouzlilo. 
Chovají se líp než někteří chodci :-)
Lidě bydlící v Krči tento obrázek nepřekvapí, prý to tam mají opravdu často, mufloni jsou na lidi zvyklí a dokonce přiběhnou na zavolání. 
I taková je Praha.


zdroj

10 komentářů:

  1. Super!!! Krásné video, díky za něj. Hezkou neděli Marti! Ivana

    OdpovědětVymazat
  2. viděla jsem to už v týdnu, jen jsem nevěděla že je z Prahy. Šikovní muflonci, tak snad je nic nikdy nezajede

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný zbytek neděle Marti, video jsem viděla a muflonci jsou chytří.Jak si počkali až nic nejede a hezky po přechodu.U nás ve skaláku jsem několikrát také zahlédla, ale myslivci je měli vystřílet, prý sem nepatří.No rozum mi to nebere.Nedaleko nás v Žehrově jich je v oboře spousta a tak si několikrát v létě uděláme krásný výlet s manželem na kolách.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý večer Martino, Váš komentář spadl, nevím proč, do spamu, tak odpovídám až nyní. Mufloni jsou úžasní. Ježíš, vystřílet?! Nechápu, jak nepatří, krásná zvířata a jsou tady, tak nechápu. Pohodový večer.

      Vymazat
  4. Je to zajímavé, že se takto mufloni osmělí. Video bezva! :-)
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, oni takto žijí s lidmi uprostřed města už spoustu let, já sama je pamatuju 20 let, takže už žijí s lidmi v symbióze. Měj se krásně.

      Vymazat
  5. Je to pro ně nebezpečné a není asi úplně dobře, že se přibližují tak blízko lidem, v hlubokém lese by jim bylo líp než přecházet silnici. To je občas o život i pro lidi :o). My jsme zjistili, že na louku vedle našeho domu začala v noci chodit divoká prasata, slyšela jsem z okna jejich chrochtání a z toho teda dobrý pocit nemám.Co tu bydlíme, v životě tu nebyla.
    Marti, hezký den.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, má samozřejmě pravdu, ale oni tak žijí již spoustu let, jak jsem psala, já je pamatuju sama 20 let, tak se rozhodli sami :-) No to se ti nedivím, divokých prasat bych se bála. Krásný den.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.