čtvrtek 8. února 2018

i taková rána mohou být


Snídáme s vnoučaty, morčaty v kočárku a se lvem a lachtanem. 
Ty dva poslední jmenovaní se koupou v müsli.




Hlídám. Včera jsem přivezla dárek. Sedáky na židličky. 
Měly úspěch. Alánek si na něj překvapením položil hlavu. 
Neměla jsem molitan, ten dorazí dnes, s vatelínem to není ono. 
Vypadají jako dvojčata, ale takové bylo zadání.
Babi, stejné.




Dnes jen krátce, není čas. Dnes mám jiné priority.
Musím jít stavět hrady a zámky.

16 komentářů:

  1. Podsedáky na jedničku. Toto máš splněné. No a teď ještě ty hrady a zámky.
    Tak ať se daří :-).
    Měj prima den! A to Ty jistě mít budeš.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, díky. Ano odškrtávám si :-) I tobě pohodový den.

      Vymazat
  2. Marti, tak ať se stavba daří. Minulý víkend jsem hlídala své vnuky také. Moc litovali, že není sníh, aby mohli bobovat. Já byla ráda, že jsou v teple. Snad už tři měsíce v kuse mají rýmu a kašlou. Kreslili jsme a vyráběli. Hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavly, my dokážeme postavit krásné hrady i zámky :-) Něco jsem nafotila, tak dám snad zítra. Hezké dny.

      Vymazat
  3. Jste královna :-)
    Užívejte si to!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  4. Krasny prispevok.... Citim z meho, kto je tetaz u vas hlavou rodiny... co je priorita... :))
    Podsedaky sa mi velmi pacia, nech dobre sluzia... Mari, uzivaj si pekny den... L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Laury, díky. To víš, jako babička můžu to, co jsem nemohla jako máma :-) Měj se krásně.

      Vymazat
  5. To jsou ty priority Marti, co nyní máme viď? Ty chvíle jsou prostě nezapomenutelné. A když to ještě doplňuješ vlastnoručně zhotovenými dárky - no babička k zulíbání.
    Tak stav hrady, zámky třeba i vzdušné, sleduj rytířské souboje, hlídej princezny či zvířátka.
    Užívej vše.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, už jsme včera postavily :-) a vzdušné zámky večer předtím při pohádkách. Měj se krásně.

      Vymazat
  6. No jasně - hrady mají přednost. Sedáky jsou pěkné, ale opravdu připomínají polštářky, s molitanem asi budou fakt lepší.
    Tak si to babičkování užívej

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, nejen že připomínají polštářky, ale ani nedrží tvar. Když jsem viděla ty sedáky, které jsem jim vyrobila vloni, teď je mají na židlích u psacího stolu, je to velký rozdíl. Jsou naprosto netknuté a drží pořád tvar. Hezký den.

      Vymazat
  7. Ahoj Marti,
    tak jak tak koukám s dětmi se vydovádíš..a ušila jsi hezké podsedáky,to už se dupka nenachladí..:-D
    Určitě jste hrady postavili a teď už si můžete stavět i ty vzdušné zámky.Heské sny a zítra nakouknu,co jste vymysleli..už jsem zvědavá.
    pa Daška

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Daško, ano postavily, jen musím zpracovat fotky a dnes určitě dám. Měj hezký pátek.

      Vymazat
  8. Krásně si snídáte.
    A podsedáky se mi líbí moc. Já do nich dávám dvě - tři vrstvy vatelínu a prošiju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško, ano přemýšlela jsem o tom, ale nějak se mi molitan pro děti, které jsou neposedné, víc hodí :-)

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.