čtvrtek 15. února 2018

trochu růžové do šedi



Koupila jsem si dnes primule. 
Samozřejmě, že měli spoustu barev na výběr, ale já prostě ulítávám na růžové. Občas se zakoukám i do fialové, ale tu měli strašně tmavou. 
Ta by mi dnešní den neprosvětlila.
Včera svítilo sluníčko a dnes je jen šeď. Ovšem na zahradě začínají vylézat tulipány a včera jsem viděla na obloze z terasy v Praze několik formací ve tvaru V za sebou. Myslím teda ptačí formace. 
Husy se vracejí. Tak to už bude za chvíli jaro.
Neměla jsem s sebou foťák a stejně byly hodně vysoko.

12 komentářů:

  1. Vybrala si moc krásnou barvu, Marti!
    U nás dnes svítilo celý den, já to viděla bohužel jen z okna ...
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Tiež mám rada rúžovú ... a ešte žltú ... Kvietky v týchto farbách vždy rozžiaria moje oči ... :)))
    Marti, pekný zvyšok večera prajem ... L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Laury, já na kytkách nemám ráda žlutou a nevím proč. Měj se krásně.

      Vymazat
  3. O primulkách jsem taky uvažovala, nakonec dostaly přednost narcisky - květinářka mi je doporučila, že v panelákové kuchyni se jim bude dařit líp nez primulím. A taky jsem se nemohla rozhodnout pro barvu (u nrcisů to bylo ložené ;-))
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, já nemám moc ráda na kytkách žlutou barvu, nevím proč, takže málokdy se u nás doma žlutá objeví. Tak ještě možná zlatý déšť. Pohodový pátek.

      Vymazat
  4. Tak u vás lezou tulipány? U nás je právě vánice.
    Petrklíčky jsem si taky koupila a přivolávám jaro.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško, to bylo včera, dnes je nás jen bílo. Poprvé za celou letošní zimu.

      Vymazat
  5. Máš hezké zátiší, jen co je pravda. Tato růžová se mi taky líbí, ale na rozdíl od Tebe mám rada i květiny žluté. Ani nevím proč. Snad, že rozsvítí prostor. I když ona je každa kytička ve svém vybarvení hezká.
    Měj se hezky! Já bojuji s virem chřipky, sice mne nějak plnou sílou nezasáhl, ale přeci jenom se o mne otřel :-(
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, pěkná barva. A hezké zátiší jsi si vytvořila :-) Ivana

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.