pátek 9. února 2018

královna a král



"Lolinko, to je princezna a princ?
Ne, babi, to jsi ty, královna a děda král ti nese kytičku."
Byli jsme pasováni.
Nejsme teda lordi, nepasovala nás anglická královna jako Eltona Johna. 
A máme dokonce vyšší šlechtický titul. Král a královna.
Včera jsem dostala dárek. Lolinka nám namalovala obrázek 
Nádherný obrázek je už v rámečku a čeká jen na svoji značku. 
Chci jej mít na dosah, tak musím chvíli počkat na ten signál. 
To už znám. Najednou uvidím něco, tedy místo, kdy mě napadne, 
proboha proč jsem ho neviděla dřív...
Zatím to nepřišlo. Teda ten signál.
Obrázek je nádherný a ještě má příběh.
Hlídala jsem téměř dva dny. Tentokrát jsem nemalovala žirafy, kočky, prasátka, psy a další zvířátka, ale měla jsem za úkol namalovat loď. 
A tradičně jsme měly, já a děti, zaměstnání jako architekti. 
Stavěly jsme zámky, tedy ne vzdušné, i když možná taky, ale z lega. 
Potom malý zámek pro dinosaura.
A Alánek na přání Loly vytvořil foťák. No, možná z něj bude architekt.
Já v tom ten foťák vidím.


Hrad pro dinosaura a autíčka zdobí odložený dudlík.
Alánek si po tom nápadu s ozdobou dudlíkem zatleskal.
A celkem ladí, že jo?


S Lolou jsme společně stavěly zámek. Nebo spíš hrad? 
Spí tam princezny a pase se koník.
Jo a myslím, že se velmi zdokonalujeme. Stavba je dokonalejší než ty předchozí.



Naším arbitrem byla Elza. Nový přírůstek do rodiny dcery. Je to "malé" tříměsíční koťátko, i když je velká téměř jako náš jezevec. Rozhodovala i o obyvatelích zámku.
Tak děti, ahoj příští týden.


10 komentářů:

  1. Já Ti tedy povím, že jste dokonalí stavitelé.Jak vidím, tak jste si to spolu pěkně užívali. Já už mám toto za sebou. Vnoučata jsou tomuto už odrostlá.
    Měj hezký pátek, Marti!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď, Hani? Povedlo se. No já už se staršími vnoučaty 8 a 6 let taky tvořím už něco jiného, jako vyrábíme zvířátka, roboty a vánoční ozdoby, to mně baví taky, ale s těmi malými si to užívám, páč to bude mít krátké trvání :-) Měj se krásně.

      Vymazat
  2. Že máš titul ti vůbec nezávidím, ale na férovku ti závidím ty fialkové šaty s prostřihem , jo fakt a ta barva, bude ti ladit s pletí, Marti!

    OdpovědětVymazat
  3. Královno,zdravím Vás z pohradí..:-)) A co to vedeš na provázku?? Rosomáka?? :))
    Mám taky obrázky pověšené na zdi.Je to Titanik s asi 100 okénky a druhý obrázek je rodina.Taťka,mamka a malý Oli..
    Hezky jste si vyhráli.
    papáček Dáša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Daško, já jsem zapomněla, co to vlastně vedu :-) Ale protože jsem Justýnková babička, tak možná Justýnu a nemůžu se zase ptát, páč uslyším: babi, ty si to nepamatuješ!!! Hezký víkend.

      Vymazat
  4. Marti, vy si vyhrajete, ty stavby jsou dokonalé a obrázek také.
    Přeji krásný víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, Lolinka maluje ve svých čtyř letech opravdu krásně. Jo stavby už nám jdou, už máme praxi. I tobě pohodový víkend.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.