neděle 25. února 2018

teplo teda vypadá jinak



Za oknem se zdá, že je jaro. Krásně svítí sluníčko. Příroda klame.
Ovšem venku mrzne. Holomráz neustály ani sněženky, které lehly k zemi. Takže jsou spíš hodně zelené, ta bílá při zemi není vidět. 
Přes den se zvednou a večer zase lehnout. Jako by se ukládaly ke spánku.
Zahrada už se probouzí, ale nevím, co z toho přežije.
Já jsem tam moc dlouho nevydržela.
Hezkou neděli.


19 komentářů:

  1. Jsem zvědavá, zda mi přežijí hyacinty, které už v zahrádce malinko ze země vykoukly. Trochu sem je zakryla, takže uvidíme. Za oknem to vypadá velice příjemně, ale přímo venku v reálu to zase až taková paráda není. A příští týden by mělo být ještě o trochu víc mrazivěji.
    Tak neděli v pohodě - spíš u tepla :-)
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, snad to všechno vydrží. No jsme u tepla, jen jedeme na krátký "výlet" do Pepco :-) A pak hned zatopit v krbu a být v teple. Měj hezkou neděli.

      Vymazat
  2. Přiznám se, že vzhlížím s obavami, vzhledem k velmi mírnému rázu zimy, začaly vyrážet hojně traviny, což vše nyní vymrzne. Mělo to být v prosinci či v lednu, teď je to průšvih.

    OdpovědětVymazat
  3. Hezkou neděli Marti, u nás včera poletoval sníh a jinak holomrazy taky.Měla jsem vylezlé tulipany a dokonce začaly kvést petrklíče.Vše je pomrzlé. Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martino, nám právě taky vylézají tulipány, no uvidíme. Hezký večer.

      Vymazat
  4. Marti, u nás je to stejné. V noci -14,2 stupně, sníh žádný (jenom trochu v lese) a sněženky jsou také při zemi a nevím, jestli budou mít ještě sílu vykvést. Snad ano.
    Přeji krásnou neděli. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martino, u nás bylo ráno -8, v noci nevím, ale sněženky se vždycky přes noc zase zvednou a je zase bílo. Už kvetou v podstatě někdy od konce ledna, tak snad už to holky vydrží. Hezký večer.

      Vymazat
    2. Samozřejmě Dáši, promiň, četla jsem oba komentáře za sebou a spojila si to :-)

      Vymazat
  5. Ten mráz, který dorazil po jarních teplotách je pro přírodu zničující. Obávám se, že jarní květinky nebudou:-(.Na druhou stranu, je potřeba, aby vymrzly bacily, klíšťata a slimáci. Jen to mělo přijít dříve...
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
  6. Marti ve Slezsku včera celý den -9, dneska -12 celý den. Brzo ráno -15, včera celý den a dneska dopoledne chumelilo. Sněhu mezi 20 - 30 cm a zima jak v Rusku. Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iwko, u nás není ani jediná vločka a ráno bylo -8, ale opravdu holomráz a do toho svítí slunce, ale nezahřeje ani trochu. Měj se krásně.

      Vymazat
  7. Marti, zima je opravdu velká! Dnes jsem na procházce málem umrzla...
    Ale jaro už se blíží..Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Ač to z poza okna nevypadá (zvlášť když máme okno z obýváku na jih), tak je tam "kosa" solidní. A podle předpovědi, bude v dalších dnech ještě o něco větší. Dokonce jsem vytáhla čepici...
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, dnes ráno je u nás minus 12, ani se mi nechce ven a musím na rehabilitaci. Měj krásný i když mrazivý den.

      Vymazat
  9. Príšerná zima a vietor ... napriek slnečnému počasiu som dnes z domu ani čumák nevystrčila ... bude tak vraj celý týždeň ... jasné, veď prichádza marec ... :( Napriek chladu prajem fajn týždeň ... L,

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Laury, no já dnes musím, jedu na rehabilitaci a vzhledem k mínus 12 se mi nechce. Měj krásný den.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.