středa 22. května 2019

vítaný nevítaný host



Od včerejšího večera prší. Jsem ale trochu zmatená vzhledem k odlišným informacím novinářů.
Prý déšť posledních dnů vůbec nepomáhá a je větší sucho než vloni a na druhou stranu prý hrozí povodně. 
Mám mít teda z deště radost anebo si ho nemám už přát?!
Dnešní host v dešti byl pro mě vítaný. 
Bez něj by možná dnešní příspěvek vůbec nebyl. 
Málokdy mám něco připraveno dopředu a jen velmi sporadicky vím, co budu psát.
Dnes ráno jsem pozorovala cestu malého hlemýždě, a protože mě zaujal, šla jsem pro foťák.
Vidíte na těch fotkách, jak má zdevastovaný domeček?
Někde se to chuďato odřelo.






Přiznávám, že tyhle maličkosti z přírody umím pozorovat teprve posledních pár let. Dřív bych možná přítomnost tohoto malého tvora ani nezaznamenala. 
Úžasná trenérka paměti, o které už jsem na blogu několikrát psala, by ze mě měla radost. Pozorováním života se prý trénuje paměť. 
No to já fakt potřebuju, protože po úraze to pořád není ono.
A ještě přidávám dnes něco pro zasmání.
Včera se u nás vystřídalo ppl i pošta. Objednávala jsem pro nás dva s mým mužem oblečení na teplé dny a a něco pro Justýnu.



Justýna byla teda dražší než zbytek rodiny.
Potřebovala toho hodně, zdravé granule, podestýlku na záchůdek a spoustu dalšího. 
Když mi to napsalo, objednej ještě za padesát korun a nebudeš platit poštovné, hledala jsem dál.
Podložka pro Justýnu mi přišla natolik vtipná, že jsem se rozhodla, že ji musíme mít.
Jen mě mrzí, že náš inteligentní a chytrý jezevec si žádné změny naprosto nevšiml a bez nějakého přemýšlení se vrhla na jídlo.

P.S. Dnes mám k vám neobvyklou prosbu. Už dlouho jsme tady na blogu o nic nehráli a vždy je to překvapení. Tentokrát potřebuji zpětnou vazbu, a tak se ptám, zda by někdo měl zájem o moje neumělé výtvarné pokusy. 
Je to jako s některými weby, které najednou udělají výprodej, protože potřebují místo pro nové zboží, potřebují vyprázdnit sklady. Jsem na to stejně, i když spoustu mých výtvarných pokusů visí v domácnostech mých přátel. 
Ráda bych tedy rozjela hru o tři dílka, která věnuji ráda tomu, kdo o ně bude stát. 
Budu ráda za vaše případné vyjádření. Pokud nebudou žádné komentáře, hra nebude, abych neměla pocit, že tady nutím někomu něco, o co vůbec nestojí. Malovat budu stejně.
Mějte se krásně.

22 komentářů:

  1. Krásné upršené ráno Marti.Hlemejždíček je malinkej krasavec,zrovna před chvilkou Eli na jednoho štěkala .Já jsem teda pro soutěž a bylo by mi potěšením mít od tebe obrázek.Sice to u nás máme jako v galerii, ale já bych místo určitě našla.Přeji vám všem třem nádherný den.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, u nás teď prší furt. Mějte se krásně, já letím dělat reportáž do Mělníka. Přestalo pršet, tak snad to vydrží.

      Vymazat
  2. Marti, i u nás je dnešní ráno upršené. Při pohledu na maličkého hlemýždě mě napadla říkanka: ˇšnečku, šnečku, vystrč růžky....". Určitě ji znáš.
    Také jsem pro soutěž, i já bych měla ráda Tvůj obrázek.
    Měj se krásně. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, přesně tahle říkanka mě napadla, když jsem ho viděla. Měj hezký den.

      Vymazat
  3. Ale jistě !!!
    Budeme soutěžit, sice jsem vždy doběhla poslední, píchalo mne v boku, v mozku i zádech, ale třeba se tím rozvíří stojaté blogové vody.
    Chtělo to vzrůšo, výzvu, soutěž, něco ! Hurá ....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blondýnko, už dva týdny přemýšlím o nějaké výzvě či aktivitě, která by nás zase trochu spojila. Díky.

      Vymazat
  4. Dobrý den, paní Marto,
    ráda se dívám k Vám na blog. Měla jsem kočičku Adélku, která před dvěma lety odešla do kočičího nebe, přesně jako Justýnka. Ráda čtu Vaše příspěvku a moc ráda bych měla Váš obrázek.
    Přeji krásný, ale upršený den Jarka z Kroměříže

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Marti, šup sem se soutěží. Jasně, že ji uvítám :)
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Péti, hahaha rozesmála si mě :-) Díky moc a měj se krásně.

      Vymazat
  6. Marti, hlemýždě jsem neviděla, ani nepamatuji. Nebo jsem se málo dívala. .o) Do soutěže se také ráda zapojím.
    Přeji fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, já je občas u nás vidím, ale takhle krásného jsem ještě neviděla. Měj pěkné dny.

      Vymazat
  7. Hezký večer Marti.Myslím,že nás bude hodně lidiček,co se rádi připojí do soutěže.Krásné dny.Papa Lenka.K

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, děkuji a měj se hezky. Už můžeš soutěžit, hru jsem zveřejnila.

      Vymazat
  8. Marti, taktéž se ráda připojuji k soutěži o tvé obrázky. Umění nikdy není dost...Měj se moc krásně. Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko, tak už můžeš hrát pod dnešním příspěvkem. Měj hezké a pohodové dny.

      Vymazat
  9. Slimáky rôznych veľkostí aj farieb domčekov sa potulujú po našej záhrade ... Tiež si ich rada vyfotím ... Teraz v tomto mokrom období sa im naozaj dobre žije ... Marti pozdravujem a prajem krásny deň ... L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Laury, u nás se neobjevují tak často. Ale bylo po dešti. Měj se moc pěkně.

      Vymazat
  10. Marti, šneček je zajímavě barevný, takového jsem ještě nepotkala.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, já jsem takového krásného taky ještě neviděla. Měj pěkný čtvrtek.

      Vymazat
  11. Marti, moc se mi líbí tvé fotky ze zahrady a Justýna má opravdu vtipné protírání!
    Co se obrazů týče - moc tvou práci obdivuji, ale za sebe musím říct ne. Každé výtvarné dílo má mít svůj prostor aby mohlo náležitě vyniknout a u nás doma by už nevyniklo nic. Povedlo se mi nedávno ubrzdit před nákupem na vernisáži mého muže, a srdce mi krvácelo, ta grafika byla opravdu nádherná...
    Ale jak koukám, zájemkyň je dost a dost a nedivím se!!!
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, děkuji. No my už máme z jedné místnosti galerii a pokračujeme dál v domě. Ale je pravda, že už taky nakupujeme míň. Za poslední rok obrazy vlastně jen dva. Měj pěkné dny.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.