pátek 28. května 2021

asi do věží...

foto archiv zámek Mělník


Dnes se mnou pojďte nahlédnout do zámku s muzikálem. Akce on line sice již byla, ale dnes vám ji trochu mohu přiblížit prostřednictvím záznamů na videích, které byly natočeny.  Takže akce Prohlídka zámku z muzikálem, střípky z natáčení a foto z natáčení třeba pro veselejší den.
Moc děkuji za všechny vaše milé komentáře, které mi zanecháváte. Moc mě těší.
Tak mějme hezký den.

Malé ohlédnutí za akcí Prohlídka zámku Mělník s muzikálem
Marta Dušková

Zámek Mělník uspořádal začátkem května online akci Prohlídka zámku s muzikálem. Na online koncertě vystoupily muzikálové hvězdy jako Marian Vojto, Kateřina Brožová, Bohuš Matuš a další, a i přední české zpěvačky Hana Zagorová a Bára Basiková.

Koncert byl spojen s prohlídkou zámku Mělník a diváci tak mohli nahlédnout do míst, která nejsou veřejnosti běžně dostupná za doprovodu známých muzikálových hitů. Historii rodu představil majitel zámku princ Jiři Lobkowicz.

Kdo jste akci neviděli anebo si ji chcete připomenout, zveme vás na malé ohlédnutí prostřednictvím záznamů z akce a i na malé nahlédnutí do zákulisí. Zajímavé jsou i fotografie z natáčení.

Spojení historie zámku spolu s hudbou je jedinečné.

Záznamy koncertu jsou z archivu zámku Mělník.



9 komentářů:

  1. Marti to jsou nádherná videa i písničky. Jen Lenku Filipovou mám ráda jako kytaristku, to je opravdu perfektní, ale zpěvačka není nic moc. a nikdy se mi zvlášť nelíbila. No každý máme rádi někoho jiného. Úchvatný hlas má Marian Vojtko. Přišlo mi to jako hlas Dana Hůlky. Asi proto ho v muzikálech alternoval.
    Děkuji za krásnou podívanou i poslech. Muselo to být nádherné být při tom...

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, moc děkuji za báječné zprostředkování kultury. 👍 Loni, 1. července jsme byli s mužem na hradě Hněvín na Noci na Karlštejně. Bylo to úžasné a na dlouhou dobu poslední.
    Měj hezké dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, tak to je pecka. Ráda jsem nakoukla na videa a určitě kouknu ještě jednou. Skvělý nápad a krásné provedení.
    Přeji fajn víkend. D.

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, díky za odkazy na koncert, musím na to pak doma kouknout (teď jsem na chalupě a videa by naše chatrné připojení asi neuneslo ;-))
    Hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  5. Marti děkuji, ráda jsem se podívala a poslechla písničky. Skvělý nápad.
    Přeji ti hezký víkend. Iva

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, sjela jsem to všechno dvakrát. Díky moc. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Krása, Marti!
    Měj hezkou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.