sobota 29. května 2021

pro malé zahradníčky


Za tenhle úžasný tip na knihu pro děti musím poděkovat Marušce, bez ní bych knihu neobjevila. Dnes je úžasných knih plno, a pokud člověk téma nehledá, jen těžko na ně narazí. Už jsem využila vícero vašich tipů na dobrý nákup, proto dávám tipy ráda i sem.
Zahradničení s kachnou Justýnou se mi teď aktuálně velmi hodí. Lolinka a Alánek se asi před měsícem přestěhovali do nového domu s velkou zahradou. A protože měli slíbený každý svůj vlastní záhonek, už jsme jim pod stromeček nadělili úžasné nářadí s dřevěnou násadou a kovové. Složili jsme sadu, která obsahovala hrábě, lopatu, rýč a motyčku, tedy vše potřebné. Nefotila jsem, tak se můžete podívat na nářadí tady. Je úžasné. 
Nářadí již bylo použito a rozesmálo mě, když musela dcera vymýšlet, kde může Alánek použít motyčku, když všechno ostatní už použil a má zasazeno.
V pondělí jedeme do Prahy, opět preventivní kontrola, a konečně se za dětmi podíváme. A tak mimo dárků ke Dni dětí dostanou oba společně ještě knihu zahradničení. Doufám, že z ní budou mít radost.
Knihu jsem koupila na Megaknihy, ale na netu ji koupíte i v jiných knihkupectvích.
Dorazila předevčírem a nezklamala. Můžete do ní trochu nahlédnout.
Mějte pohodovou sobotu.




7 komentářů:

  1. Marti, další krásný dárek pro vnoučata. Kniha se jim určitě bude líbit a najdou v ní spoustu cenných rad.
    Měj krásný den.

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, knížka vypadá dobře - praktické kreslené návody věcí, které si děti mohou bez velkých problémů vyzkoušet... Určitě se budou líbit a budou si je chtít vyzkoušet.
    Hzekou sobotu

    OdpovědětVymazat
  3. Ukázky z knižky vypadají moc dobře. Líbí se mi a je to bezvadný dárek.
    Měj se !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, knížku už jsem u Marušky zaregistrovala a přemýšlela o tom, že bych jé nadělila té nejmladší. Ta prvé je ještě "tvárná" a za druhé jí baví mi na zahradě pomáhat. Kovové nářadí a dokonce i kolečko, jsme koupili velkým vnučkám, které u nás trávily většinu víkendů, protože se rodiče intenzivně věnovali historickému šermu. Nářadí je plně funkční, holky během okamžiku dokázaly zlikvidovat mnou udržovaný kus trávníku. Vyrobily parádní kráter. Muž tehdy pokrčil rameny a pronesl: "Dobře ti tak." 😀
    Měj hezké dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
  5. Na knížku se chystám taky, nářadí jsme kupovali. Máťa(5,5) s dědou přehazuje kompost, rozvaží ho kolečkem po zahradě. Klárka (3) se na svoji žlutou lopatu podívala, vzala 2 konvičky a šla zalévat. Co vám budu říkat, 150 l vody zvládla za chvíli. J.

    OdpovědětVymazat
  6. Budeš mít hezké pondělí a děti taky!
    Marti, posílám pozdravy! Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Marti, knížku jsem taky koupila pro holky podle Maruško. Je to moc pěkná knížka, taky daruju. Zdraví Tě Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.