úterý 18. května 2021

krása pavučin


Aneb pomíjivá krása. Občas se povede zachytit, ale musí si jí člověk vůbec všimnout. 
Já si všimla v pátek brzo ráno minulý týden a běžela pro foťák, než tu krásnou práci rozfouká vítr. 
Práce je hodná obdivu a jsem ráda, že se mi ji povedlo vyfotit. Za pár hodin už tam nebyla.
Dvě fotky byly na facebooku i s textem: 
Koukám, že někdo pracuje přes noc. Včera to tam nebylo. Krásná práce, i když má jepičí život. 
Dnes tedy "jen" pavučina.
Mějte pěkný den.



9 komentářů:

  1. To se Ti tedy krásně zadařilo ! Paráda !
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná práce - pavouka i Tvoje. J.

    OdpovědětVymazat
  3. Ty se ti povedly krásně vyfotit. J

    OdpovědětVymazat
  4. Krásní fotografie. Já jsem fotila o víkendu pavučiny v trávě...Krásné dny Marti.

    OdpovědětVymazat
  5. Podařily se Ti krásné fotografie a zachytila jsi kouzlo okamžiku.

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, parádní fotky. 👍👍👍 Říká se, že když pavouk spřádá sítě, je to známka toho, že bude hezky.
    Měj prima dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
  7. Marti, krásné fotky. Pavučiny fotím ráda, pokud je tedy vidím. :O) A pokud jsou s kapičkami, tak to je teprve nádhera.
    Měj hezké dny. D.

    OdpovědětVymazat
  8. Marti, pavučiny jsou taková malá umělecká dílka. Ráda na ně taky koukám. Menším nadšením planu, když mi nějaká při prodírání lesem skončí na obličeji (brrr)
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  9. Nádhera, Marti! Vždycky si říkám, že bych chtěla umět háčkovat z něčeho tak jemného...
    Přeji hezký podvečer, Helena

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.