neděle 23. května 2021

myslela jsem, že je to vtip nebo recese

Ne, dnes to moc vtipné není. Na úvod dávám vtípek, který možná s dnešním tématem souvisí. Možná by se občas člověk měl pořádně podívat, kam mu ten salámek zmizel. Občas je nezbytné vzít rozum do hrsti a rozhlédnout se kolem sebe a ne bezmezně věřit, že když to nevidím, tak to prostě není.
Dnes ráno na mě vykoukla informace na facebooku, kterou zveřejnilo Rodinné muzeum hraček:

 z důvodu nebezpečného spike proteinu,který šíří všichni očkovaní a může způsobit i smrt, muzeum je zavřené.

Nejdříve jsem si myslela, že je to dobrý vtip, protože tohle přece nemůže nikdo myslet vážně. 
Dokonce možná dobrá reklama a i jsem se na úvod zasmála, než jsem se dopátrala pravdy.
Když jsem si ale prohlédla další posty muzea, zjistila jsem, že je to myšleno naprosto vážně. Jsou tady totiž zveřejněny články z neznámého a nedůvěryhodného zdroje, který evidentně šíří bludy a dezinformace. Takových je ovšem všude plno a nechtělo se mi ani článek rozkliknout, ale nakonec jsem novinářka, tak hurá do toho. Stačila mi první věta a moje podezření se potvrdilo. Ostatně podívejte se sami, takhle si důvěryhodné médium nepředstavuju: Držte si odstup od očkovaných. O dalších komentářích ze zmíněného muzea se již nebudu zmiňovat, jen jeden za všechny:

Rodinné muzeum hraček
všichni živí se brzy dozví pro mnohé zdrcující pravdu, ale ti, kteří uvěřili lžím médií a politiků, lékařů a dalších se jí mnozí již nedozví, hledejte pravdu u odborníků a vypněte lživá média, jsou dobře zaplacená po celém světě, ten cíl mocných je jeden - likvidace lidstva a z těch, který zbydou udělat otroky, to se jim již nepovede, ale ztráty na lidských životech již nyní jsou veliké a budou pokracovat, po vakcině i přenosem

Kam se proboha poděl zdravý selský rozum? Anebo co způsobuje snižování inteligence mezi lidmi, protože tak to vypadá. Stačí se zamyslet jen nad tím, kdo by chtěl proboha zklikvidovat celé lidstvo a proč? Jak by mohlo udržet svět jen pár mocných s pár otroky? Ježíš, už končím, protože stejně takové uvažováni nikdy nepochopím. A chytrým netřeba vysvětlovat a těm ostatním to stejně nedojde.
Na závěr ještě jedna citace z jiného článku stejného podezřelého média: Ve vakcínách je prokazatelně čip. A vyzařuje hodně energie. Té destruktivní pro tělo.
Teď, když si čtu, co jsem napsala, pořád mám pocit, že je to vtip. Co přináší lidem roznášení bludů, o kterých musí vědět, že to bludy přece jsou. Představuju si je jako málo sebevědomé, možná z jejich pohledu neúspěšné a nespokojené se svým vlastním životem. Tomu bych ještě rozuměla. Nechápu ty, kteří tomu bezmezně věří.
Pár sebraných vtipů na závěr, aby přece jen ta neděle byla s úsměvem.
Mějte pěknou neděli a dnes jsem rozhodně v pátém stádiu viz vtip níže. 
Nebo to je ze života?





13 komentářů:

  1. Marti, když jsem to četla poprvé, tak jsem nevěřila vlastním očím, že to někdo myslí vážně. Taky jsem si článek otevřela. Souhlasím s Tebou, nechápu, že někdo vymyslí takovou blbost, šíří ji a jsou lidé, kteří tomu věří. Napsala jsem pod článek komentář, že by to mělo být trestné. A jedna z těch, kteří tomu věří, mi napsala, jestli mohu dokázat, že to není pravda. Tak jsem jí odpověděla, jestli může dokázat, že to pravda je. Většinou komentáře nepíšu, ale tohle jsem už nevydržela.
    Také jsem v pátém stádiu. Měj prima den.

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle já nepochopím. Mám taky jednu známou, která mne zásobuje podobnými bludy. Nečtu to, stačí mi název. Já k tomuto nemám slov, přece nemůže být někdo tak hloupý, že těm blábolům uvěři.
    Hezkou neděli, Marti!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Teda Marti, to je až neuvěřitelné, že tomu někdo může věřit. Skoro si říkám, jestli to muzeum samotné není nějaká sekta. Nejhorší je, že těch informací z neověřených zdrojů je tolik a lidé si je hromadně přeposílají a ve většině případů jim věří. Chápu, že je těžké vyznat se v tom co je pravda a co není, sama mezi nějakými informacemi plavu, ale nešířím je dál. Snažím se zjistit víc o tom co kde čtu. No, není to jednoduchá doba.
    Přeji klidnou neděli. D.

    OdpovědětVymazat
  4. Já to, Marti, vítám, pověsím si na krk ceduli, že mám dvě očkování za sebou a budu mít dostečný odstup, ne? Blbost podle p.Kopeckého nadnáší, hodně lidí bude létat jako holubička.
    Krásnou neděli vám přeji, KOČKO+2
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, opět jsem si článek se zájmem přečetla a řeknu Ti, že musím souhlasit se všemi doposud uvedenými komentáři o tom, že je to hloupost. Zase jedna hloupost. Tak ať si svoje muzeum hraček nechají jen pro sebe, aby se náhodou nesetkali s "nebezpečným spike proteinem". Také mi občas od jedné známé chodí takové bludy emailem, ale ani to nečtu a hned to jde do koše. No a jinak zastávám bod č. 5. Krásnou neděli Marti.

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, vtipy mně pobavily a hlásím se k 5. stádiu. 😀
    Bludy a hoaxy se staly v poslední době součástí našich životů. Šíří se to díky internetu rychle a spousta lidí tomu věří. Mám pocit, že v některých stále přetrvává ten "stádní" pocit. Ovce, kterým jejich ovčák určuje směr. Bez něj jsou bezradní.
    Podobných bludů mi přišlo na email spousta. Bohužel od lidí, o kterých jsem se domnívala, že to mají v hlavě srovnané. Mnohdy je u toho dovětek: "rychle šiřte, než nám to smažou". Tak to mažu já.
    Měj hezký a pohodový den. 🍀

    OdpovědětVymazat
  7. Ano, jsou lidi, kteří bludům věří a ještě je posílají dál jako zaručenou věc, máme to i v rodině ;) A rozumná diskuze není možná. Někdy postačí obyčejný selský rozum....
    Tak krásný zbytek neděle a halvně to zdravíčko ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Marti, moderní média mají i odvrácenou stranu - ty blbosti se šíří víc a rychlejí a obrana proti nim je jen zdravý rozum. A ten bohužel někteří postrádají :(
    Hezký další týden

    OdpovědětVymazat
  9. Marti, popravdě, i mně zůstává rozum stát. Je fakt, že do očkování jsem se nijak nehrnula, spíš jsem byla obezřetná, ale teď už nad tím jako kardiak vážně uvažuju. Navíc budu chtít zase víc cestovat a řešit a platit pořád testy se mi taky nechce...
    A za závěrečné vtípky děkuji. :) Mimochodem, ten salámek mě fakt pobavil. No a jelikož se momentálně rozvádím, tak mě pobavil i ten poslední. Úplně jsem si představila svého skoroexmuže a našeho psa. :D
    Měj se pěkně, Sabina

    OdpovědětVymazat
  10. A ten čip je v první nebo až ve druhé dávce :o)
    Tohle mi fakt hlava nebere, kam se vytratil zdravý rozum?
    Marti, děkuji za vtípky a přeji hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  11. Bohužel těch dezinformací ohledně očkování je tolik, že je to neuvěřitelné. Ještě neuvěřitelnější je pro mě to, kolik mých známých tomu všemu věří. Já mám za sebou i nepovinná očkování proti nemocem, proti covidu ještě nejsem očkovaná, ale nikdy mi z žádného očkování nic nebylo...

    OdpovědětVymazat
  12. Marti, zrovna nedávno mě brečela do telefonu známá, že jí řekla její dcera, že k ní nemůže teď jezdit. Důvodem je to, že prý četla, že lidé očkování proti covidu (což je i její mamka) vylučují do okolí nebezpečné látky a ona (dcera) chce být v pořádku a matka by ji mohla ohrozit...Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Marti je pravda, že i v mém okolí se najdou lidé, kteří těmto bludům věří. Proti hlouposti není někdy obrana. Přeji ti pohodový týden. Iva

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.