pondělí 3. května 2021

ranní


Ranní revize zahrádky se Sárou, můj nepostradatelný a všude přítomný doprovod. 
Ještě pořád to vypadá před vchodem domu jako staveniště, takže se musím vyhýbat štaflím, kbelíkům a kýblům, ale snad nám už dnes bude po očkování líp a budeme moct pracovat a uklidit ten nebetyčný bordel. Ještě včera mně ani mému muži nebylo dobře, takže bylo celkem jednoduché dodržet doporučení odpočívat. Uvidíme, jak nám bude dnes, po ránu je to dobrý, ale včera během dopoledne jsem měla šílenou bolest hlavy, jako při chřipce nebo tak a nemohla jsem ani telefonovat. Mého muže bolelo celé tělo a i očkované rameno.
Tak teď už z rána, co jsme našli se Sárou, která musela jít se mnou jako pejsek. Tulipány rozkvétají na místech, kde nikdy nebyly, takže jsou všude ostrůvky na možných i nemožných místech. Třešeň už začíná i zelenat kromě kvetení, jen furt neslyším včelky. Začíná mít pupeny i hruška. 
Nevíte někdo, proč nám v malém jezírku pění voda? 
Je tam čistá voda bez nějakých příměsí a je už i znovu vyměněná, přesto to vypadá jako s pěnou do koupele. 
Tráva je posekaná jen z jedné třetiny, protože se nám nechce zatím ničit to, co tam vykvetlo náhodou.
Mějte pohodový vstup do nového týdne.















12 komentářů:

  1. Máte krásné jaro u vás na zahradě. U nás se už taky probouzí, ale jabloně v květu tedy nemáme.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkně se to u vás, Marti, spustilo.Jiřina z N.
    Paní KOČKA s tebou na procházce, to by mne zajímalo, co ona si myslí, nemohla by něco taky napsat?

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, krásně ti to kvete 👍🌷. Ranní revize zahrádky je na jedničku s hvězdičkou.
    My jdeme na první vakcínu dnes odpoledne, konečně jsme se od toho 14. dubna dočkali. Jsem zvědavá, jak to budeme zvládat. Muž předělává knihovnu, knížky si budu zařazovat sama. Otázkou je, kdy?
    Měj hezký a pohodový den. 🍀

    OdpovědětVymazat
  4. Marto máš krásná zákoutí. Včelky letos taky postrádám. Myslim, že je pořád dost zima. Očkování mám ze sebou delší dobu, naštěstí i babičky. Co znám lidi z okolí a práce, kteří už byli, tak všichni bez potíží. A různými typy. Tak vám bude určitě taky brzy dobře. J.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Marti,
    očividně jsi měla příjemnější ráno než já. Naše princezna Lízinka mi schválně zalehla mobil, takže jsem neslyšela budíka a ráno o dvacet minut zaspala (přesto jsem byla ve škola zase jako první:-D). Logicky jsem pak moc nestíhala a žádná ranní pohoda nebyla, protože všechny tři šelmy strašně zlobily. Ten klid po očkování je důležitý. Já byla na obou dávkách vždy v pátek a proležela jsem pak celý víkend, jak mi bylo špatně. Teploty, zimnice, ruka mě bolela, celková slabost, super modřina od jehly, bolest hlavy a očí... Doufám, že se budete brzy cítit líp! Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, zdravím. Ty červené tulipány jsou moc pěkné, nám teď všude taky kvetou. Já jsem byla na prvním očkování dnes ráno a dobře mě vůbec není. Motám se, mám teplotu a bolí mě dost hlava. Byla jsem ráda, že jel muž se mnou. Snad se to srovná. Měj se hezky a ať jsi taky o.k. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Marti, krásné tulipány, dnes jsem při procházce sídlištěm obdivovala podobné. U nás na chalupě jsou ještě schované, zatím vykvetly jen modřence a hyacinty.
    Měj se fajn.

    OdpovědětVymazat
  8. Marti, děkuji za ranní procházku a přeji tobě i manželovi, ať už je dobře a rychle ta reakce přejde.
    Měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Marti máš krásně
    rozkvétající zahrádku. Mně po očkování nebylo nic, manžel měl průjem. Tak ať je líp. Nás ještě čeká druhá dávka za měsíc.

    OdpovědětVymazat
  10. Marti, hezká exkurze z vaší zahrady. Držím palce, aby vám bylo brzy dobře.

    OdpovědětVymazat
  11. Marti, tak už to kvete i u vás, to je nádhera. Tulipány mi letos někam zmizely, tak se kochám u Tebe.
    Měj fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.