středa 26. května 2021

dnes úsměv aktuálně


Nějak nemám čas a ani prostor na své pravidelné rubriky. Tak dnes po víc než měsíci pár vtipů ze života, ke kterým jsem se rozhoupala vzhledem k aktuální situaci, i když vtipy si ukládám hned, jak mě potkají.
Češi prostě umí rychle reagovat a hned vymyslí něco vtipného na situaci, že se opět mění ministr zdravotnictví a tady mohu říct i svůj osobní názor, že když už se to děje, je dobře, že se před volbami vrací zpět někdo, kdo byl na MZCR tři roky a rezort zná. Bude se tedy rychleji orientovat, než zase někdo nový vytažený bůhví odkud. Promiňte, že tady prezentuji svůj názor, do novin nemůžu, tedy můžu samozřejmě prostřednictvím komentáře k aktuální situaci, ale ten by vyvolal lavinu reakcí, které ani s tématem nesouvisí a je mi celkem jedno zda souhlasných či nesouhlasných, toho se nebojím. Nemám ale čas a ani chuť se situací nějak extra zabývat, navíc nejsem politolog. Díky bohu. 
A obdivuji ty, co dokáží rychle vymyslet něco vtipného. To bych nedovedla a to si myslím o sobě, že jsem vtipná.
Tak s úsměvem do dalšího dne, i když se vám třeba usmívat moc nechce, protože prožíváte situaci, která k smíchu není (jako já v posledních dnech).




Tady dodávám, že ještě zapomněl na koťata.












10 komentářů:

  1. Marti, dnes jsem si zase o kousek prodloužila život. Moc jsem se nasmála, hlavně kočindám.
    Měj klidný den a držím palce, aby bylo líp.

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, tak jsem se zase zasmála. Také nestíhám přidávat své obvyklé rubriky, ale to nevadí. Raději něco nedodám včas či dokonce vůbec, než to dělat narychlo a s pocitem, že musím. Každopádně za tyhle vtipy mooooc děkuji. :) Už mě také kolikrát napadlo, že něco zveřejním v článku, občas si něco uložím do mobilu a posílám mamce... ale zase si říkám, jestli by ti nevadilo, že Ti vlastně trochu lezu do zelí...
    Měj se krásně!

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, super vtípky a moc děkuji za veselejší den.

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, ty nezklameš!
    Pobavila jsem se, díky!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to jsem se od srdce zasmála, zítra jdu na očkování na druhou dávku a tak jsem si řekla, že je dobře,že nenosím brýle. To bych je zapomněla určitě taky chacha. Fukčárinka

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, díky za opět báječný výběr vtipů. 👍👍😂🤣
    Měj prima den. 🍀

    OdpovědětVymazat
  7. Marti, tak jsem se před spaním hezky pobavila. Díky a hezký den

    OdpovědětVymazat
  8. :-)
    Jako zdravotní sestra se vtipům o ministrech zdravotnictví už ani nesměji :-) Ale ty ostatní jsou super.
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
  9. Marti, pobavila jsi a to je třeba. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.