středa 15. prosince 2021

cestou...




Nafotila jsem pár detailů při cestě na sobotní trh nebo udělala výřezy, které se mi líbily a přímo s trhy nesouvisely. A protože se nikam nehodí, dávám je dnes jen tak bez tématu. A i při dalších cestách do Mělníka jsem něco posbírala, fotím skoro pořád. Někdy potřebuji jen ilustrační fotky k některým článkům a tak je sbírám.
A povedlo se mi nafotit, když jsem dělala další z rozhovorů, také rozsvícený stromeček na náměstí.
Občas se mi náhodou naskytnou pohledy na známé objekty z úhlů, které neznám a ze kterým jsem objekty nikdy neviděla nebo si zkrátka jen neměla čas všimnout.
Mějte pěkný den.

P.S. Ještě připomínám Mikulášskou nadílku. Leni, Tvůj email už dorazil. Neozvala se ale Bohunka a Vlasta. Prosím ozvěte, ať mohu balíčky odeslat.
















6 komentářů:

  1. Marti, hezké fotky, moc se mi líbí rozsvícený vánoční strom. Také hodně fotím, baví mě to.
    Měj hezký den.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mám foťák pořád sebou. Ten Tvůj dnešní momentkový seriál jsem si ráda prohlédla.
    Máte krásný strom. U nás musel být vloni pokácený, hrozilo nebezpečí pásu. Ale už vloni byl zasazen stromek nový. Je zatím malý - i když je znát, že za ten rok povyrostl, ale je ozdobený světýlky a nevypadá špatně. Co je malé, to je milé :-).
    Hezký den, Marti !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, to mi připomnělo, že jsem na Mělníku asi v době vánočního stromu nikdy nebyla, přinejmenším ne na náměstí. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. Máte to ve městě moc pěkné, krásný vánoční strom a hezká je i ta výzdoba na zavřené tržnici. Přeji Ti příjemné poslední předvánoční dny.

    OdpovědětVymazat
  5. Opravdu krásný strom!
    Marti, měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.