pondělí 6. prosince 2021

mikulášská nadílka...


Každý rok vyhlašuju několikrát za rok hru, soutěž tomu nikdy neříkám, o své neumělé výtvarné počiny. Letos mám pocit, že tady těch her tolik nebylo. 
Tak vyhlašuji mikulášskou nadílku, zrovna na Mikuláše, i když nadílka byla už včera a hrajeme o pár mých obrázků. Ten na úvod není soutěžní, je to jeden z mých posledních pokusů a jmenuje se za starobylou zdí a myslím, že na blogu ještě nebyl. Přiznávám, že teď maluju mnohem míň od doby založení našeho magazínu, to už je víc než rok, pravděpodobně proto, že se kreativně vybiju psaním. 
Ale včera jsem po více než měsíci něco zase namalovala. První sníh. Ten si ještě chvíli ponechám, je to pro mě nové.


A teď už hrajeme. Kdo máte zájem, tak vybírejte níže z více možností, prosím napište do komentáře název obrazu a i variantu číslo dvě pro jistotu. Máte čas do soboty 11. prosince. 
Losovat budu v neděli tři majitele, kteří obdrží vybraný výtvarný počin. 
Opět budu zasílat vzhledem k vysokým cenám pošty pouze přes zásilkovnu. Třeba to stihneme ještě pod stromeček.
Doufám, že vás něco z výběru zaujme a následně i potěší. Všechny výtvory jsou malovány na plátno natažené v rámu, takže je možné ihned zavěsit a barvy jsou zafixovány závěrečným lakem kvůli stálosti barev.
Mějte pohodový vstup do nového týdne.

Pohled na řeku akryl na plátně velikost 40x30


Růžové snění akryl na plátně velikost 24x30


Podzim v zahradě akryl na plátně 24x30


Za plotem akryl na plátně 50x40


Tajemná zahrada akryl na plátně 40x30


9 komentářů:

  1. Marti, všechny obrazy jsi namalovala nádherně. Já mám zásobitelku obrazy vnučku a švagra, Kteří také maluji a volná místa doplňuji fotografiemi. Líbí se mi všechny, ale neměla už bych obraz kam dát...Přeji Ti krásné dny a doufám, že obdarovaní budou mít velikou radost. Měj se moc pěkně a opatruj se.

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, všechny obrázky jsou kouzelné, obzvlášť se mi líbí první sníh. Obrázek od Tebe už mám a vzhledem k tomu, že už na další není místo, tak se nezúčastním.
    Měj hezký začátek nového týdne.

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, obrázky se mi líbí. Protože už jeden mám doma, nechám šanci na výhru ostatním. Ale kdyby přeci jenom, tak ten první zasněžený, je špica. M.

    OdpovědětVymazat
  4. Martin, jupí, zas výstava a nemusím nikam za kulturou složité cestovat. Děkuji. Krásné jsou všechny, první sníh nejkrásnější jak píšou prede mnou a pokud by se štěstí unavilo a sedlo, za plotem se mi líbí asi nejvíc.
    Krásný zasněžený den.
    PS: poštovné je šílené, jen udělat tetě radost pohledem je děs a balíček pod stromeček, když bydlí 250 km daleko a nemohu za ní jet, raději nekomentoval.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
  5. Martičko, jsi pilná a kreativní a líbí se mi také ten s lampou v zasněžené zahradě.
    Ohledně poštovného, já jsem zažila šok a paní adresátka také, když jsem jí na Slovensko posílala časopis o bydlení, stálo to jako malá garsonka!To předem vědět, odvezli bychom jí to s mužem autem a ještě měli výlet! Hanba!
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, hezké obrázky. Já se tentokrát soutěže nezúčastním - už doma od tebe obrázek mám.

    OdpovědětVymazat
  7. Marti, krásná nadílka! Ani já se nezúčastním, muž v sobotu zamluvil další grafiku, kdo ví, kam ji pověsíme...
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Marti tvuj obrazek už doma taky mam,ale mista mam ještě spoustu.
    Zkusim štěsti a pokud si mohu vybrat,tak se mi libi.Podzim v zahradě nebo Ružove sněni.
    Přeji krasne dny.
    Vlasta

    OdpovědětVymazat
  9. Marti, hezké obrázky jsi namalovala. Nejvíc se mi líbí První sníh s lampou, na 2. místě Za plotem. Děkuju za výstavu. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.