čtvrtek 23. prosince 2021

přání


Moje blogové přítelkyně, případně přátelé,

přeji vám pohodový a klidný Štědrý den a večer a prožití vánočních svátků tak, jak si přejete. 
V kruhu rodiny či přátel, protože svátky jsou pro mě především časem setkávání.
Naše rodina se sejde tradičně v sobotu a já už mám naloženou svíčkovou, kterou vzhledem k její pracnosti dělávám tak jednou do roka a na Vánoce bývá nepravidelně, ale jednou za čas. 
A letos už byly dotazy, zda svíčková bude...
Moje odpověď byla: ano bude, ale budete ji letos jíst pomalu, protože je otrava, když ji dělám tři dny a vy ji sníte za minutu...😁
Právě teď přepisuju z diktafonu, co jsem si včera nabrala. Materiál na článek a dva rozhovory a pak už se budu věnovat jen zdobení stromečku, balení dárků a další jiným věcem v souvislosti se svátky a už teď se těším na setkání s rodinou.
Tak ještě jednou krásné svátky všem a s přáním se přidává i Sárinka.
Jsem moc ráda, že jsem tady mezi vámi.

14 komentářů:

  1. Marti, děkuji za krásné přání. Užijte si všichni krásné vánoční svátky v kruhu rodinném.

    OdpovědětVymazat
  2. Milí Dietlovi,
    přeji vám příjemné vánoční svátky a Sáře pohlazení.
    Do roku, který bude následovat, ať se daří v kulinářském světě, ať tvůj novinářský brk píše se stejnou chutí a nasazením a hlavně, těším se na příběhy, které u vás píše sám život. Zahrádka, ať vás těší nejen v květinovém kabátku a plody vaší společné práce chutnají sladce a dělají radost.
    Mějte se překrásně ...

    OdpovědětVymazat
  3. I Tobě a Tvým blízkým přeji krásné pohodové Vánoce.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, i Tobě a celé Tvé rodině přeji krásné Vánoce plné pohody, radosti, štěstí a lásky. Dáša

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, krásné Vánoce a ještě jednou děkuju za obrázek ! Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, přeji Tobě i celé Tvojí rodině, krásné a pohodové Vánoce plné štěstí, radostí a spokojenosti a hlavně ať jste všichni zdraví..

    OdpovědětVymazat
  7. Marti, Tobě a všem kolem Tebe přeji pohodu, zdraví a štěstí ve dny všední i sváteční.❤️

    OdpovědětVymazat
  8. Marti, krásný obrázek. Nás čeká v sobotu taky svíčková - u mámy.
    Užij si svátky v kruhu těch, co máš ráda.

    OdpovědětVymazat
  9. Marti, děkuji za přání a i Tobě a celé rodině přeji krásné Vánoce.

    OdpovědětVymazat
  10. Milá Marti tobě a celé tvé rodině přeji krásné svátky vánoční. Svíčkovou bych si také dala - asi si ji budu muset uvařit:-)
    Iva

    OdpovědětVymazat
  11. Marti užij si pohodové vánoce v kruhu rodiny. Určitě budou jíst pomalu a vychutnávat si tu dobrotu. Alena

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné Vánoce i tobě, Marti! Užijte si tu svíčkovou :o)
    Helena

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.