pondělí 27. prosince 2021

ještě vánoční...




           

Dnes mimo plán ještě prosincový humor. Potkaly mě vánoční vtipy a na ty by bylo v lednu pozdě, tak letos pro zasmání ještě jednou pravidelná nepravidelná rubrika humoru. Snad vám dnes přijde vhod a vyvolá aspoň malý úsměv. Mě některé vtipy hodně pobavily. Ovšem u nás se žádná katastrofa se stromečkem nekonala. 
Sárinku zajímal stromeček jen do té chvíle, než jsme ho spolu zdobily. 
Jak se nějaká koulička zahýbala, začala do ní pinkat, ale to bylo vše. Chodila si tedy ke stromečku pořád vonět, ale jinak ji vlastně nezajímal. 
Takže u nás stromeček nepadá.
Pohodový vstup do nového týdne nám všem.



























10 komentářů:

  1. Marti, díky za dnešní porci humoru. Ten s klokanem mě pobavil nejvíc.
    Přeji krásný den.

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, ty nikdy nezklameš!
    Měj hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Pobavila jsem se :-).
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, pobavila jsem se. Dostala mne Tichá noc. :o)
    Přeji krásné bílé dny. D.

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, díky za pobavení ;)
    Krásný zbytek roku.

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, pobavila jsem se. Takže díky a hezký den

    OdpovědětVymazat
  7. Marti moc krásné vtípky. Dostal mě hned ten první....a myslím, že v mnoha případech je to i pravda. Měj se pěkně.

    OdpovědětVymazat
  8. Když rok 2021 skončil, byla jsem šťastná a plná plánů do toho roku, který nastal nyní. Přemýšlela jsem třeba krátce o tomto, přemýšlela jsem o velkém množství věcí, které ale, jak nyní ubíhá čas, uskutečním buď za velmi dlouhou dobu nebo vůbec :) Není to úplně veselé, ale než zbytečně plánovat a pak nic neuskutečnit, radši to nechám takhle a třeba ty věci přijdou časem.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.