sobota 20. srpna 2022

když ráno svítá


Moje oblíbené téma na focení. Přiznám se, že je to pro mě velmi odpočinkové focení, na které se fakt těším. 
Nepřemýšlím totiž jako u pracovního focení k reportážím, jak to dopadne. 
Netlačí mě ta povinnost, že to musí být dobré. Nemusí. Buď to vyjde nebo ne. 
To si jindy dovolit nemůžu. 
Tohle je čtvrteční ráno, kdy ještě svítily pouliční lampy, po delší době bylo zajímavé. Je pravda, že na nebe koukám každé ráno, ale jen málokdy upoutá mou pozornost. Většinou je stejné den za dnem a tuto šňůru občas přeruší úkaz, který mě přinutí jít si pro foťák a toto je výsledek aneb když ráno svítá. 
Nebe je velmi fotogenické, jen člověk nesmí dlouho otálet, protože se mění každou vteřinou a krása zmizí tak rychle, jako přišla.
Mějte pohodový víkend.




7 komentářů:

  1. Marti máš, úplnou pravdu. Světlo se po ránu rychle mění. Někdy kouknu z okna, vidím na východě rudou oblohu a než vyjdu ven, je po všem. Proto zachytit tu pravou ranní oblohu je opravdu otázka několika minutek a tobě se ta barevnost zachytit povedla. Krásný víkend ti přeji.

    OdpovědětVymazat
  2. My jsme schovaní v údolí, tak z okna vidím až když už je slunce dost vysoko, ale cestou do práce si východu užívám. Pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  3. Máš pravdu. V daném momentu je nebe něčím ozvláštněné a než vezmu foťák do ruky, je to pryč.
    Klidnou sobotu, Marti !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Martino, jsi dobrá, já tohle svítání a nebo východ slunce vídám jen sporadicky, pokud musím jet do Prahy hodně brzy ráno, jinak to zaspím. Jsi pohotová a šikovná!
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné!
    Marti, užij si odpoledne. Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, moc hezké záběry. Měj hezkou neděli, zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem sedmispáč, tak východ slunce uvidím, až bude slunce vycházet kolem sedmé, kdy chodím do práce :D
    Hezký den Marti

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.