středa 31. srpna 2022

po dvou letech



Tak už je jasné, že letos úroda bude, pokud to naše malá hrušeň vydrží, je hruškami obsypaná. 
Dva roky nebyla ani jedna hruška. Rok předtím byla celá bednička, několik kilo, to jsme ji i podpírali, protože byla ještě hodně malá. Ne, že by teď byla velká, měří asi jako já. 
Na hrušky se těším, jsou moc dobré. A jsou docela velké, tedy většina, některé střední, ale maličká žádná.
Tak dnes v hlavní roli hrušky.






Revizi hrušek samozřejmě se mnou dělala i Sára, ale když jsem na ni zaměřila foťák, okamžitě otočila hlavu pryč. Když jsem na ni volala jménem, stříhala ouškama, takže moc dobře mě slyšela, ale hlavu ke mně prostě neotočila. Povedlo se mi tedy na začátku ulovit jen dvě fotky. 
No, prostě mě fakt nefoť!
Mějte pohodovou středu.


5 komentářů:

  1. Kouzelný stromeček a parádní úroda! Taky mám hrušky ráda!
    Marti, hladím Sáru a tebe moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Hruška v hlavní roli! Marti, hrušky jsou dobré a přeji ti to. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, tak hlavně, ať se to nedozví vosy. Ale když máte takového lovce, tak si snad netroufnou. A pochutnáte si. Krásné dny

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, na tak malý stromek fakt pěkná úroda.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, úrodu máte krásnou. Hrušky máme rádi, ale hrušeň chytne plíseň a zajde. Prý je to od nějakého blízkého jehličnanu. Tak pěstujeme hrušku NASHI. Je to jabkohrušeň a z toho malého stromečku je úroda úžasná. Jen přes zimu nevydrží. Takže v zimě kupujeme v marketu. A kompot z hrušek, ten je výborný. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.