čtvrtek 1. září 2022

úterní svítání a mini rajčátka


Naprosto nesourodá témata, ale v každém případě naprosto nenáročná témata, což tady není vždy. Včera k hruškám jsem zapomněla dát naše mini rajčátka, jsou jako kuličky na hraní. V úterý jsem nafotila zajímavé nebe, ve středu bylo už naprosto fádní. 
Takže dnes dávám vlastně to, co mi zbylo ve foťáku. Fotek svítání je hodně, nebe se měnilo každou vteřinou.











Nesmím zapomenout na ty mini rajčátka. Jsou to vlastně předkové dnešních velkých rajčat. Výhodou je, že nepotřebují žádnou péči, nezaštipují se a už jsou jako prales. Mají velmi rajčatovou chuť, což u velkých rajčat ne vždy cítím. Jsou moc dobrá a sladká.
Mějte pohodový den.



4 komentáře:

  1. Marti, na tvoje fotky svítání se ráda koukám. Já v létě svítání nevídám - to ještě spím. Minirajčátek se vám docela urodilo...
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  2. Marti , máš pěknou úrodu. Také mám minirajčata ráda. A to nebe po ránu jsi skvěle dokumetovala. Pěkné babí léto přeje Marie.

    OdpovědětVymazat
  3. Rajčat není nikdy dost! Taky si užívám ta domácí!
    Pohledy na nebe přes ty střechy u vás mám moc ráda.
    Marti, měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.