středa 28. září 2022

čas karafiátků a podzim na parkovišti

Od jara jsme nekupovali kytky do váz, což normálně děláme zbytek roku, protože u nás jen málokdy není kytka ve váze. 
Ale několik měsíců nám posloužila zahrada a ve váze byly naše růže. Na zahradě už je jen zbytková krása, a tak můj muž poprvé koupil trpasličí karafiáty do vázy. 
Proto čas karafiátků, u nás doma prostě nastává. Máme je nejraději, nejen, že jsou krásné, ale i dlouho vydrží narozdíl třeba od růží, ty už nekupujeme vůbec. 
Dnes je Den české státnosti a připomínáme si 28. září 935, kdy byl ve Staré Boleslavi zavražděn kníže Václav svým bratrem. Později byl Václav prohlášen za svatého a stal se patronem Českých zemí. 
To jen na okraj a myslím, že se dnešní (ne)téma hodí.





Já vím, fotek podobných je tady zbytečně moc.
Stejně tak jako fotek podzimu na parkovišti. Opět jsem fotila detaily na místě, které se na první pohled nezdá být ničím zajímavé. Parkoviště u marketu.
Ale krásné barvy podzimu můžete objevit všude a já jsem neodolala a po moc hezké výstavě obrazů, které jsem fotila, obrazy vám ukážu v příštích dnech, jsem fotila něco naprosto prozaického. Ale mně to přišlo krásné.
Tak mějte krásný sváteční den.

strom v podzimu tisíckrát jinak...








7 komentářů:

  1. Ano, strom v podzimních barvách může člověk fotit do nekonečně a nikdy ho to neomrzí.
    Měj příjemný sváteční den, Marti !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. To jsou nádherné barvy. U nás zatím převládá žlutá. Příroda je neskutečně kreativní. Karafiátky mám taky moc ráda. Vydrží opravdu hodně dlouho.

    OdpovědětVymazat
  3. Vija
    Podzim maluje. Hezký sváteční den i tobě.

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, ten strom z parkoviště je krásný, nedivím se, žes udělala fotek hned několik.
    Ke karafiátům mám neutrální vztah, do vázy mám ráda chryzantémy, ty vydrží taky hodně dlouho a líbí se mi jejich bohaté květy (i když vím, že se o nich říká, že je to hřbitovní kytka).
    Měj se fajn

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, ty stromy jsou skutečně krásné a jak jsou nádherně vybarvené. Podzim moc nemusím, ale právě tyto barvy se mi na podzimu líbí.
    Přeji krásný sváteční den. D.

    OdpovědětVymazat
  6. Ano, vzdory dešti se stromy začaly vybavovat a je to velká krása.
    Marti, měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Marti, to jsou moc krásné fotografie. Na blogy teď chodím málo, protože provádíme v bytě opravy a na počítač nemám čas. Nakouknu jen občas na mobilu. Přeji ti krásné podzimní dny.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.