sobota 3. září 2022

seznamte se s glass gem...



No třeba se někdo z vás nemusí seznamovat s okrasnou kukuřicí, které se také vedle glass gem říká indiánská, stará odrůda kukuřice, žádná novinka, kterou pěstovali už ve staré Číně a Indii, v jiném článku je zmínka, že ji vyšlechtili Indiáni v 15. století. Není tedy geneticky upravovaná, jak by se na první pohled mohlo zdát. Já jsem ji ale vůbec neznala.
Tohle všechno vím díky dceři, která má po roce od založení nádhernou zahradu jako od zahradního architekta, baví ji to a pěstuje kde co a úspěšně. Už má úrodu nejen běžných pochutin jako rajčata, papriky, dýně, cukety a další, ale už sklízí i velké krásné melouny a více druhů. Mě hodně zaujala tato okrasná kukuřice, kterou jsem včera viděla poprvé na živo. 
Je nejen krásná, ale je i jedlá a je vhodná na popcorn, uvařená je prý tvrdá a připomíná krmnou kukuřici. 
Naše dcera nejen pěstuje vše možné, ale i si vše nastuduje. Tak jsem teď o něco chytřejší, než jsem byla včera.
Dostala jsem kukuřici jako dárek s jinou zeleninou a mám radost a chtěla jsem vám dnes tu krásu ukázat.
Mějte pohodovou sobotu, já ji mám pracovní.



5 komentářů:

  1. Marti, ta kukuřice je úžasná. Ani jsem nevěděla, že je to původní druh. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, kukuřice je moc hezká. Vypadá jak vzorkovník korálků. Měj se hezky, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, tuhle kukuřici jsem měla před lety na zahradě, byla krásnou součástí podzimních dekorací. Nějak jsem na ni pozapomněla...
    A košík domácí zeleniny, to je skvělý dar!
    Měj hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tato krásná kukuřice je pro mne novinka. Jak píše Lenka - úplný vzorkovník korálků.
    Díky za informaci.
    Měj pěknou neděli !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, rozšířila jsi mi obzory, o této kukuřici jsem nikdy neslyšela. Ale vypadá moc pěkně.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.