čtvrtek 8. září 2022

už se vám to někdy stalo?

Vlastně jsem tuhle anabázi ani nechtěla popisovat na blogu, ale jelikož se táhne od 14.7. rozhodla jsem se tady z toho vypsat. Ještě nikdy se mi nestalo, že by nějaká společnost nereagovala na stížnost či reklamaci několik měsíců. 
U Tesca online nakupujeme už tři roky a naše nákupy nejsou malé. V podstatě až na pár výjimek jsme byli celkem spokojení. Některé výjimky jsou pro zasmání. Občas mi totiž nahradí objednané zboží bez rozmyslu jako například objednanou falešnou svíčkovou hovězím krkem apod., ale odmítla jsem takovou náhradu, jen jsem se podivila inteligenci na druhé straně a jela dál.
Ovšem v červenci se Tesco překonalo a budu se snažit kauzu popsat stručně, snad se mi to povede.
Dne 14.7. jsem poslala první email na adresu online Tesca, tak jak mají doporučeno. Reagovala jsem na to, že nám bylo doručeno zboží s nulovým dodacím listem včetně nulové souhrnné částky, ale zaplatili jsme přes 2000 a podle pokladního bloku jsme doma zjistili, že zboží je za plnou cenu ne za cenu objednanou s kartou. Ani se nejednalo o tu finanční částku, ale o princip. Řidič nám sdělil, že jim nešla online objednávka zpracovat. Takže jsem napsala a žádala o nápravu. Od té doby jsem do konce srpna poslala ještě spoustu dalších emailů i na jiné adresy, psala jsem zprávu přes facebooku. Tam mi tedy odpověděli a doporučili emaily, kam se mám obrátit a byly to emaily, na které už jsem psala a upozornila na to i v té zprávě. Zatím se mi nechtělo nějak zveřejňovat tuto ostudu Tesca, ale minulý týden už jsem přistoupila ke zveřejnění na facebooku Tesca, kde si to přečtou i jiní a už mám i reakce.
Nechce se mi to popisovat, tak sem kopíruju i odpověď Tesca. Do dnešního dne je to poslední rádoby komunikace a najdete ji v případě zájmu pod dnešním článkem.
A přiznám se, že už se mi s tím nechce zabývat a o to asi šlo, stokrát nic umořilo osla. Přikládám i dodák, který jsme obdrželi, kde nebylo možno ani zkontrolovat, co jsme vlastně zaplatili, online objednávku v systému zrušili, takže to vypadá, že ani není co řešit.
Omlouvám se za dnešní svůj výlev, ale i to je život a na blog jsem si to chtěla odložit. Připomíná mi to ty bubliny na naší zahradě na úvodní fotce. Jsou krásné, ale kdyby jste je chtěli nějak zadržet, nemáte šanci. A tady nebyly vlastně ani žádné "bubliny" v podobě nějakých i blbých odpovědí.
Díky, kdo jste dočetli až sem, ale to ani nebyl důvod, proč tady dnešní příspěvek je.
Mějte klidný den.

P.S. Ještě dodatek. Už nám doma ani nejde o ty peníze, i když se jedná minimálně o částku 300 Kč, které jsme přeplatili, kontrolu podle dokladů níže jsme vzdali, jen nás zaráží to neuctivé a nezdvořilé chování. Žádná odpověď ani po sedmi urgencích a to nepočítám ten facebook. Možná je to nedostatkem konkurence v našem regionu, ale to je neomlouvá. Před dvěma lety jsme zkoušeli Košík cz, ale několik objednávek jsme museli zrušit, protože nám je prostě nedodali ani po několika dnech od domluveného termínu, dodnes mám od nich nevyužitý finanční bonus jako omluvu. Nedávno jsem se na něj koukla s tím, že se třeba zlepšili. To jsem nestačila ani zjistit, protože jejich web je naprosto nepřehledný a to už bych mohla jít nakoupit do kamenného obchodu a bylo by to rychlejší.




Poslední pokus a zveřejňuji svůj dotaz zde. Od 14.7. jsem poslala několik emailů s reklamací na několik emailových adres Tesca, ale do dnešního dne jsem se odpovědi nikde nedočkala. A to žádné ani v duchu řešíme neřešíme. Ptám se tedy tady veřejně, i když mě v podstatě už reklamace ani nezajímá, ale jde o princip, to běžně neodpovídáte svým zákazníkům a nic neřešíte? Ještě nikdy jsem se s takovým přístupem nesetkala. Nakupujeme u vás online víc než dva roky a naše pravidelné týdenní nákupy nejsou zrovna malé, ale evidentně zákazníky nepotřebujete. Má tady někdo stejnou zkušenost? Jo ještě poznámka: zkoušela jsem samozřejmě i zákaznickou linku, ale na tu teda opravdu nemám čas.
Tesco Česko
Marta Dušková Dobrý den, omlouváme se za komplikace. Zákaznická linka bývá bohužel často přetížená, pokud máte problém se nám dovolat, zkuste prosím kontaktovat naše kolegy prostřednictvím formuláře na našem webu: https://itesco.cz/kontakty/. Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den, Tamara, tým Tesco.

Marta Dušková
Tesco Česko Promiňte, ale už jsem psala všude možně a po víc než dvou měsících nikam psát nebudu, už by se měl dávno ozvat někdo od vás.

5 komentářů:

  1. Co k tomu napsat. Všechno je o lidech, o serióznosnosti jednání ap. Že to člověka naštve, to je tedy pravda !
    Klidný den, Marti !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, chápu, je to k vzteku!
    Mám zkušenost Rohlíkem i Košikem, nikdy žádný problém.
    Snad se něco pohne…
    Zdravím, Helena
    https://sincerehelena.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Náhodou, Marti, dobře jsi udělala, žes to zveřejnila. Já občas v obchodě nebo u jiné instituce lehce vyhrožuji, když něco neklape, že to dám na blog a obvykle to pomůže! Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, to je tedy opravdu nepříjemné a tím, že obchod nereaguje, je až zarážející, zvláště když jsi pravidelný a dobrý zákazník, kterého by se měli snažit si udržet. Je vidět, že asi zájem zrovna nemají. Je dobře, že jsi to zveřejnila. Já mám výhodu, že mám krámek sto metrů od domu a tak online nákupy nevyužívám. Jen minimálně, pokud sháním něco, co u nás ve městě nemají. Měj se moc pěkně.

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, někdy se stane, že člověk narazí na neprofesionála, ale tohle vypadá na všeobecně nezvládnutou komunikaci se zákazníkem (nebo komunikuje chatbot). Tak ať jsou další nákupy bez problémů (protože to vypadá, že k Tescu nemáš alternativu).
    Hezký den

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.