úterý 20. září 2022

divný nákup a beránci


Nevím, proč páníček vždycky něco narve na moje oblíbené křeslo, abych si tam nemohla lehnout! Ale panička hned chápe, takže když si sednu před to křeslo, hned sundává krabici a pod ní je překvapení.
Vyskočím si na křeslo a koukám velmi důrazně na paničku. Pochopila.
Ty chceš tu tašku? No jo už dlouho jsi žádnou neměla.
Já tašky miluju víc než krabice. A tak chvíli čekám, panička tašku podrží a já do ní skočím. Vydržím v té tašce docela dlouho a umožním paničce udělat po dlouhé době pár fotek.
Jen nechápu, proč panička říká, že jsem trochu divný nákup z Tesca...
Všem posílám pozdrav z domova z tašky. Vaše Sára









Tak na dnešní příspěvek jsme tady dvě. Konečně po dlouhé době se mi povedly nějaké fotky Sáry, tak jsem jí musela dát prostor. 
Teď já a moji páteční beránci.
Mějte pohodový den.

Poznámka pod čarou je jen pro mě něco ve stylu "můj milý deníčku". Nakonec blog je jako můj deník.
V pátek jsem byla ráda za všechny i malé výzvy. V úterý jsem se dozvěděla o odchodu osoby, kterou jsem znala a potkávala se s ní téměř dvacet let. A hlavně měla ráda a nějak patřila do mého života.
Náhlé úmrtí ve 48 letech byl pro mě naprostý šok a i pro mého muže a dceru. 
A ještě pořád jsem se z toho nedostala a hned tak to nebude.
Danuško, poslední rozloučení a pozdrav do nebe.





7 komentářů:

  1. Marti, zdravím. Krásně jsi zachytila beránky a usmívám se nad fotografiemi Sáry v tašce, to je hezké ! Ty její kukadla... Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Chlupatý a okatý nákup jsi vyfotila. Je to šibalka ta vaše Sára !
    Nebe s beránky je krásné..............
    Měj klidný den, Marti !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, Sára je prostě úžasná, miláček, zlatíčko a super "nákup", pro vás jistě ten nejmilejší. Posílám jí moc a moc pohlazení. Fotky se povedly. Je mi líto ztráty Danušky. Byla ještě mladá. Nechť odpočívá v pokoji. Klidný den Marti.

    OdpovědětVymazat
  4. Vija
    Krásně okatý nákup máte doma.
    Beránci jsou kouzelná podívaná.
    Hezký večer. J.

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, ta vaše Sára je roztomilá!
    Tolik beránků a žádný vlk.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, Sára v tašce je skvělá. A to druhé - co říci... Vždyckykdyž někdo odejde je to smutné. A v 48 zvlášť, to je hodně brzo...
    Hezké dny

    OdpovědětVymazat
  7. Marti, roztomilost sama...
    A druhá zpráva - taky se několik dní potýkám s podobnou, nechce se mi věřit. Moc smutné...
    Měj den v klidu a pohodě. Helena

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.