středa 7. září 2022

humor na září











Opět uplynul měsíc a je čas na moji pravidelnou rubriku posbíraných vtipů ze života zvířat. Některé mi připomínají zážitky z našeho života se Sárou. Popisují skutečný život, není to jen smyšlenka.
Tak úsměv prosím. Jdeme na to.
A ať máme i středu s úsměvem.



















6 komentářů:

  1. Marti, ty kočičí a psí vtípky mne pokaždé pobaví. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrýýýýý ! Pobavila jsem se :-))))))).
    Hezký den, Marti !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. To je hezké. Máme také zvířectvo, takže úplně těm vtipům rozumím. Ze života, fakt boží :-) U skákal pes jsem se také zasmála, i když teda ještě že tam byla původní verze, jinak ani některým slovům nerozumím.

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, zase jsem si úsměvem prodloužila život :D.

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, kočičí vtipy bezva a "skákal pes " úplně super. Marie

    OdpovědětVymazat
  6. Super, Marti! Bavila jsem se!
    Měj hezký den. Helena
    https://sincerehelena.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.