pátek 23. září 2022

projekt známý neznámý

foto Unicef
Na tento projekt jsem narazila čistě náhodou. 
Zase jsem o něm vůbec nevěděla a přijde mi smysluplný a možná je i příkladem pro ostatní děti. 
Oceňování dospělých má spoustu možností a právě v posledních dnech jsem na spoustu cen zrovna narazila. 
Cena hejtmanky, Zlatý Ámos, Cena ministra školství a tak bych mohla pokračovat, vyjmenovala jsem jen některé právě aktuální ceny, o kterých jsem psala. Ale o cenách pro úžasné děti teda moc nevím.
Nebudu projekt nebo dnešní téma dlouho popisovat, protože jak jinak, napsala jsem článek. Znáte projekt Hledáme dítě Česka 2022? 
Pokud máte kolem sebe děti, které byste chtěli nominovat, ještě je čas do konce září.
Tak dnes další osvětový článek, člověk se dozvídá pořád něco nového, ale o všem nepíšu. 
Témata si vybírám a tohle mi přišlo zajímavé. A někdy je hodně těžké najít k tématu podrobnější informace, dá to docela hledání.
A třeba přijde dnešní téma zajímavé i vám.
Mějte pohodový pátek.
 


Hledáme dítě Česka 2022 – nominace prodloužena do konce září
Marta Dušková

Anketa Dítě Česka, kterou vyhlašuje UNICEF Česká republika, pokračuje i letos. Nominace byla prodloužena do 30. září a anketa je určena pro talentované děti a mládež.

Nominovat do ankety je možné všechny děti či mládež, kteří splňují věk do 17 let a české občanství nebo trvalý pobyt ČR. Zájemci mohou nominovat své dítě, kamaráda, žáka či studenta, kteří se věnují společensky prospěšné činnosti a jsou inspirací pro ostatní.

Co bude porota hodnotit?

- prokázanou činnost ve prospěch potřebných, životního prostředí, společenských hodnot, inovací pro 
  budoucnost (může jít o zcela malé, lokální aktivity nebo velké činy pro celý svět)
- nadání, talent, školní výsledky
- schopnosti motivovat a inspirovat vrstevníky, být příkladem, pozitivně vést druhé
- potenciál do budoucnosti
- mezinárodní potenciál

Na vítěze čeká osobní setkání a interakce s porotci, vlastní blog a prostor na webu a profilech UNICEF ČR pro své názory a pohledy, propojení v rámci mezinárodní sítě UNICEF, publicita v partnerských médiích. Podrobné informace o projektu a vyplnění nominace je na webu O projektu - Dítě Česka (diteceska.cz).

Ještě pro zajímavost. V porotě je mimo dalších mělnická rodačka a herečka Jitka Čvančarová, která je vyslankyní UNICEF ČR.

5 komentářů:

  1. Marti, než odsvištím na volby musím ti vyseknout pochvalu, jak jsi činnorodá!
    Pa Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavý článek Marti. Moc se mi líbí ta úvodní fotografie chlapce s aratingami slunečními. O této anketě se dozvídám až teď od Tebe. Vůbec jsem o ní neslyšela,a ní nečetla. Měj se moc hezky.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to jsem nikdy neslyšela. A je to škoda, že to vlastně nikdo neví..

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, děkuji za info! To je hezká anketa!
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, já o nějakém projektu, který oceňuje děti slyšela, ale netuším, jestli to byl tento nebo jestli je ještě nějaký jiný.
    Hezkou sobotu

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.