pondělí 22. srpna 2022

radost z deště






Takovou radost jako mám letos z deště, jsem ještě snad nikdy neměla a myslím, že to tak má teď většina z nás. Pršelo celou sobotu a i v neděli ráno k velké nelibosti Sáry, která furt chodila za mnou a stěžovala si. Pak se šla zase kouknout přes otevřené dveře zkontrolovat, zda ještě prší. 
Ráno na chvíli přestalo pršet a já jsem využila přestávky na focení dešťových kapek. V posledních týdnech je to velká vzácnost. Tak dnes malé dešťové perly.
Ale musela jsem hledat květiny, na kterých jsou kapky viditelné, ne na všem jsou kapky fotogenické.
Mějte pohodový vstup do nového týdne. 

























5 komentářů:

  1. Taky jsme se u nás deště dočkali ale až v sobotu navečer a i včera pršelo i když jen tak drobně. Dnes ráno taky lehce mžilo, teď zrovna neprší.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Martičko, jsem na tom stejně a déšť si užívám. Hrušky sládnou. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Marti to jsou nádherné fotografie. Ten ibišek je výstavní. Také u nás konečně začalo pršet. Ale teď ať si prší klidně do čtvrtku, ale na pátek už máme plán a to bychom si přáli zase sluníčko.

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, byl třeba. Myslím, že všude. A dešťové fotky máš moc pěkné.

    OdpovědětVymazat
  5. Překrásné fotky, Marti! Déšť byl opravdu potřeba.
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.