středa 29. května 2019

prokletá!!!

V pátek jsme si s mým mužem uvědomili, že některá slova v naší rodině se stávají prokletými a možná je na čase je zařadit do slovníku sprostých slov.
U nás je toto slovo v posledních letech sedačka či pohovka, je jedno, jak to nazvu, výsledek je stejný.
Poslední anabázi s pohovkou do tělocvičny jsem popsala před rokemNa konci to však bylo pro zasmání a směšné je to i dnes, protože původní firma, která nemohla sedačku najít, mi psala ještě za půl roku, že objednávku ruší. Dávno jsem ji zrušila.
V pátek jsme plní nedočkavosti čekali na novou sedačku do obýváku. Povedlo se mi ji zničit, když jsem se na ní válela po úraze víc, než po šesti letech mohla vydržet a snést a eko kůže celá popraskala. Můj muž si vzpomněl, že ani dovoz této nebyl bez problémů. Museli jsme reklamovat barvu polštářů, které přišly místo v barvě bílé k černé sedačce v černé. Čekali jsme tři měsíce na výměnu.
Před týdnem jsem objednala a očekávala od dodavatele nějakou zprávu, že už se to veze. Není to nic neobvyklého, každý eshop oznamuje odeslání zásilky předem. 
Vše začalo ve čtvrtek, kdy mi přišla sms, že dnes nám budou dovážet objednané zboží a platba kartou možná není a víc než osm tisíc mám zaplatit hotově.
Volám řidiči, že mám teda problém, páč v době karet fakt osm tisíc nemám a v celém domě se najde tak stovka. Vím, že za to nemůže, ale žádám ho, aby vyřídil, že měli ohlásit dovážku aspoň den předem a ať dorazí až po dvanácté hodině, odjíždím pracovně a vyberu hotovost.
Nejde to, tak se domluvíme na pátek, super. Moje intuice mě bůhví proč upozorňuje, že jsem zasela velký problém.
Volám Báře, že dorazí nová sedačka, a jestli by nemohla přijet autem s vozíkem, náš malý getzík nemá ani kouli. Ve sběrném dvoře mají ovšem otevřeno jen v sobotu anebo ve čtvrtek.
V pátek ráno si píšeme, jo auto na sobotu mám, musela se dohodnout s mužem, páč Bářino auto taky nemá koule. A prý doufám, že bude nějaká snídaně.
Jo něco jo, suchý chleba, páč tady nějaký šílenec pořád nakupuje, dnes má dorazit i nová střecha na sezení venku, a tak nejsou prachy.
Asi Pavel viď?
Ne, tentokrát jsou obě rozhodnutí jeho, já v tom nejedu.
Zdá se mi teda podezřelé, jak všechno krásně klaplo a stará sedačka nám tady nebude strašit týden. Navíc se příští sobotu všichni sejdeme na oslavě narozenin mého muže, tak si neumím představit na naší malé zahradě sedačku. No, vnoučata by to určitě potěšilo.
A tak čekáme. 
Já jsem mezitím ve čtvrtek napsala nespokojený email dodavateli sedačky, že nekomunikuje se svými zákazníky. Nebudu to popisovat, ale za zveřejnění odpovědí to fakt stojí. Jedná se o firmu Avenberg, kde jsem letos bez problémů nakoupila velké křeslo. Čtěte prosím od konce, stojí to za to:

Promiňte, ale mluvíte furt stejně. Nakupuji přes net víc než deset let a pořád, takže mám určité zkušenosti, a všechny eshopy, zdůrazňuji všechny!!!, a že jich je spousta, informují o tom, že předali zboží dopravci a píší informace o tom, kdy je zhruba možné zboží očekávat. Toto je jediné, co jsem svými emaily chtěla sdělit. A při mojí minulé objednávce č. 201903192 jste mě informovali předem. Vůbec už nevím tedy, o čem se tady bavíme. To by už bylo docela na článek do novin a já jsem novinářka. Končím, prosím už nepište. Dušková

Dobrý den,
náš eshop je nastavený tak, že dopravce má povinnost zákazníka kontaktovat den dopředu. Jak již jsme Vám psali viz níže tak jsme se za dopravce omlouvali.
Nikdo z Vás nedělá hlupáka, pouze jsme se Vám snažili vysvětlit nastavení doručování. 
S pozdravem Avenberg Team
Dne 23.05.2019 v 15:25 Marta Dušková napsal(a):
Stačilo napsat, že od vás zboží odešlo, jako mi to dnes napsal jiný eshop. Děláte ze mě hlupáka, vše, co jste napsala, je mi samozřejmě naprosto jasné a známé.

Dobrý den,
bohužel nemáme přístup do interních záležitostí dopravce a nedokážeme informovanost z jejich strany zákazníkům ovlivnit. Za dopravce se omlouváme a děkujeme za pochopení.
S pozdravem Avenberg Team
Dne 23.05.2019 v 13:41 Marta Dušková napsal(a):
Jak jsem psala, přišla mi první sms dnes ráno a to je všechno. Jsem zvyklá, že weby, u kterých nakupuji, vždy sami oznamují, kdy zboží pravděpodobně dorazí.

Dobrý den,
den dopředu by Vám měla přijít informační sms zpráva s číslem zásilky a v den doručení Vás řidič kontaktuje. V případě že Vám termín doručení nevyhovuje, tak se lze dopravit přímo s dopravcem a termín posunout.  Nikde bohužel neuvádíme že je možná platba kartou, lze to pouze v hotovosti. Děkujeme za pochopení.
S pozdravem Avenberg Team
Dne 23.05.2019 v 9:43 Marta Dušková napsal(a):
Dobrý den,

nakupujeme u vás už podruhé a ráda bych vyjádřila velkou nespokojenost s vaší komunikací se zákazníky. Předpokládala jsem totiž, že nám bude oznámeno odeslání zboží pár dní předem. Dnes přišla sms o dodávání zboží a já musela volat řidiči a dohodnout se s ním na jiném termínu. Nelze přece proboha předpokládat, že v době plateb kartami mám snad u sebe osm tisíc v hotovosti. Obvykle mám v peněžence tak sto korun. Navíc také pracuju a dnes odjíždím dělat reportáž do Mělníka, takže nelze předpokládat, že po ranním oznámení snad budu doma na značce. Bylo by vhodné oznamovat odeslání zboží aspoň dva dny předem. Vyjadřuji tímto svoji nespokojenost s vašimi službami a další nákup v budoucnu u vás si rozmyslím.


V pátek ve tři hodiny furt nic. Nejdřív volám řidiči, pak další číslo, které jsem v souvislosti se zásilkou našla. Nikde to nikdo nebere. Najdu si teda na netu firmu FOFR, já ji neznám, ale můj muž říká, že mají všude reklamu, jak jsou úžasní a skvělí. Ovšem nikde nemají telefon či email. Pro jistotu. Pouze kontaktní formulář. Opisuju tedy číslo zakázky z mobilu, páč v emailech nemám ani ťuk a při té příležitosti zjistím, kde je pohovka.
Je tam napsáno, že adresát nezastižen a má upozornění ve schránce. Můj muž letí do schránky, nic tam není, nehledě na to, že jsme doma na značce a navíc má řidič můj telefon.
Kupodivu mi velmi rychle přijde odpověď s omluvou, že řidič zapomněl zboží naložit a zda se mohou dohodnout na jiný termín. No jak mohou, musí ne?! A v pondělí opět musím něco zrušit. 
Už nikdo neodpovídá. Jak dlouho nám bude trčet sedačka na zahradě, nevíme. 
Můj muž poznamenává, že teda nemusel Báře kupovat snídani za sto pade, aby si měla z čeho vybrat.
V pondělí ráno po sedmé telefonát: chceme se dohodnout, kdy máme přivést tu sedačku. 
Ježíš, no dnes, v pátek jsem psala, panebože,
Prý jsem hodný člověk. Dlouho mě můžete natahovat jako gumu. Pořád to jde, ale v jednom okamžiku praskne, a pak už to nejde spojit. A nejsem ovce, takže já se budu ozývat vždy kvůli nepravostem ať už mým či jiných. V pondělí nic nedorazilo. Kolem třetí už zase píšu. 
Kopíruju emaily, páč se mi to nechce vyprávět a ani já sama, nebýt těchto důkazů, bych tomu už nevěřila. Anabáze je tak dlouhá, že ji možná nebudete číst. Píšu si to vlastně pro sebe. Netušila jsem, že příspěvek budu psát od pátku několik dní. Opět čtete odspodu.

Kolikrát to po mě budete ještě chtít??? Termín jsem vám dala dnes ráno. Už ani nevím, jestli tu sedačku vůbec chci. Já už vám žádný termín dávat nebudu. Urychleně do prostě doručte a ať mi laskavě někdo předem zavolá. I když dnes jste mi taky volali a bylo to k ničemu. Opět zapomněl někdo naložit?! Za takové jednání byste se měli stydět a dopravovat zboží zdarma!!!
Dobrý den,

Omluvme se za způsobené problémy s doručením zásilky. Můžete nám tedy dát termín kdy budete na adrese a my ji znovu doručíme.

Děkuji a přeji krásný den,
Adéla Józsová

Dobrý den,

jsou skoro tři hodiny a naše zásilka 2522240583 dosud opět není doručena, přestože jste mi ráno volali. Bude vůbec dnes doručena???, telefon, který je u zásilky uveden na vašich webových stránkách opakovaně nikdo nezvedá. Tato anabáze je teda dost děsná. Ve čtvrtek pošlete sms, že tento den dovezete zásilku, bez předchozího upozornění. Předpokládáte, že jsem doma a že v době karet budu mít u sebe v hotovosti 8000. Nemám, takže po dohodě s řidičem se odkládá dovoz na pátek a já musím rušit domluvenou schůzku. V pátek pošlete mi omluvu, že řidič zapomněl zboží naložit. Dnes v pondělí ruším další schůzku a zboží není nikde. Můžete mi závazně sdělit, kdy zboží někdo doveze??? Tohle jsem ještě nezažila. A na sledování zásilek je pouze poznámka o infu dnes ráno a to už neříkám, jak strašně mě vytáčí vaše předchozí nepravdivé poznámky, že adresát nebyl zastižen. Sedím na zadku a čekám. Dušková

No promiňte, dost jste nám zkomplikovali život. Na zítra máme dohodnut odvoz staré sedačky do sběrného dvora, objednané auto, kde jsou jen v sobotu a ve čtvrtek. Chtěli jsme to takto souvisle, aby nám to tady nestálo dlouho. Pokud nedovážíte přes víkend, vlastně mám práci i přes víkend, takže by to muselo být zítra dopoledne anebo v neděli odpoledne, zbývá tedy jen pondělí, kdy budu muset zrušit další schůzku, stejně jako jsem ji musela rušit dnes. Nejsem fakt na značce, pracuju atd. Dušková

Dobrý den,

Velice se omlouváme, ale zásilku ráno řidič zapomněl naložit.
Je možné se s Vámi domluvit na jiný den doručení?


Vaše zpráva
Vážení, celý den čekám na zásilku č. 2522240583 a volám řidiči, který nebere telefon. Do této chvíle zboží nedorazilo. Chtěla bych vědět, kde je. U zásilky u vás je napsáno, že adresát nebyl zastižen a ve schránce má upozornění. Znovu opakuji, celý den jsem doma a ve schránce nic není. Žádám o rychlé vysvětlení. Dušková


Dnes je úterý. Ráno přišla sms, že nám budou zásilku doručovat. Už přestávám doufat, že tu sedačku někdy uvidím. Včera jsem začala hledat jinde. Bohužel této odpovídají sedačky řádově o 100% dražší. Už si vzpomínám, já tu sedačku vlastně nechci!
Dnes v úterý v 11.11 sedačka dorazila. 
Nedovezl ji avizovaný FOFR, ale TOPTRANS. Proč? Ovšem řidič nemá rudl. Dva obrovské balíky, na kterých je vtipný nápis přes celé balíky viz úvodní fotka, přenáší tedy s mým mužem s nemocnými zády. Nápis jsem si musela vytvořit. Ten skutečný je tak obrovský, že bych ho musela fotit z letadla. Díky za upozornění, jinak by to člověk nevěděl.
Ještě, že máme obývák v přízemí. Už jsme zvyklí tahat velké věci oknem, jinak bychom to nedali. 
Už nikdy nechci kupovat žádnou sedačku.
Sedačka je na značce. Celé přízemí domu je vzhůru nohama. Včera už nebyla energie uklízet a přemýšlet, zda nebudeme muset něco měnit a obracet celý barák na jih.
Nějak mě minula radost z nového kousku.

17 komentářů:

  1. Tak to je tedy síla!
    Co k tomu dodat.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, už jsem se z toho vypsala, už jsem v klidu. Ale nechápu, jak dnes lidé panebože fungují. Měj se krásně.

      Vymazat
  2. Marti, po takové anabázi se Ti nedivím, že Tě radost z nové sedačky přešla. Zatím mám špatné zkušenosti jen s Českou poštou, to mi vždycky spolehlivě zdvihne tlak. Přes eshop jsem objednávala jen skříň do kuchyně a tam to bylo všechno v pořádku. Připlácíme si za donesení do bytu, protože vynést těžké balíky do třetího patra bychom už nedali.
    Přeji Ti klidný den. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, o poště jsem tady už psala několikrát, ale tohle zažíváme jen s pohovkami a ty pošta naštěstí nevozí. Možná by to bylo ještě horší. My nepotřebujeme připlácet, ale oni ani nedodržují svoje povinnosti donést za první dveře, páč nemají rudl :-) Měj pěkný den.

      Vymazat
  3. Marti, to je v pr.Já jsem zažila s č.poštou několikrát a byla jsem na infarkt.Dvakrát nedoručili balík a vrátili prodejci.Přitom jsem byla doma a čekala jak blbka až přijedou.Jednou zatroubili a když jsem vyšla ven odjížděli bez zazvonění .Nebudu se rozepisovat, protože ten tvůj případ je teda výživa. Poslala jsem ti na email fotky rozrytý stráně po prasatech, co vyfotil muž.Napsal starostovi, do Turnovských novin a žádná odpověď.Akorád jedna dobračka odpověděla, že se máme přestěhovat do paneláku a tam zahrada a problémy s prasaty nebudou.No, já když zjistím , že píše blbec, tak se tomu směju, ale muž je cholerik a nepřála bych tý ženský slyšet jak se vyjádřil.Marti trable přejdi z humorem, i když člověka naserou, ale nebudeme si přeci krátit život kvůli pitomcům.Mějte krásný večer všichni tři i s novou pohovkou.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, no mně se právě tím, že jsem reagovala, dost ulevilo. Já bych to nemohla v sobě držet a věřím, že jsem někomu v budoucnu i pomohla. Moje problémy s PPL také vyřešila moje reakce na jejich služby a teď je to pro mě nejlepší dovozce a řidič už skoro kamarád :-) Takže věřím, že něčím lze pohnout. Mně sice v té chvíli to už nepomůže, ale do budoucna to má smysl. Pouze na poštu moje výtky naprosto neplatí, s tím kolosem nepohne nic. Měj se krásně.

      Vymazat
    2. Marti, my tyhle problémy taky vždy řešíme, protože kdyby se člověk neozval, tak to bude pořád stejné.I když máš pravdu, že s poštou nepohne nic.Já jsem si vzpomněla na případ s PPL.Jeli jsme si tenkrát pro Eli a měl mi přijít balík zaplacený.Tak jsem řešila s řidičem kam by ho dal.Nakonec jsme vymysleli, že balíček hodí k nám za plot do popelnice a nasmáli jsme se .Martina

      Vymazat
  4. Marti, to je teda hustýýýý. Strašná bezmoc... Veřím, že radost ze sedačky se brzy dostaví, až vše vyšumí. :o)
    Přeji klidný večer. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, bych právě necítila úplnou bezmoc, reaguju a tím se uklidním :-) Měj pěkný den.

      Vymazat
  5. Marti, připomíná mi to anabázi s nakupovaním našich nových postelí před několika (už asi dost) roky. Od té doby se firmě Asko vyhýbám velkým obloukem.
    Tak se z toho rychle vzpamatujte a sedačka ať dlouho a dobře slouží, když je tak těžce vydobytá ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, vzpomínám si, že jsi se už zmiňovala u příspěvku před rokem o Asku. Už jsem se z toho vzpamatovala. Měj se krásně.

      Vymazat
  6. Dočetla jsem až do konce a nechápavě kroutím hlavou. Doufám, že podobnou anabázi nikdy nezažijeme, zatím vždy vše proběhlo v naprostém pořádku.
    Marti, hlavně ať sedačka slouží pro pohodu.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  7. Keď sa darí, tak sa darí ... Akoby ste tie problémy priťahovali ... Marti, nech vám už sedačka slúži len k vašej spokojnosti ... L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Laury, viď? Vždyť jsem psala, že slovo pohovka začíná být sprosté slovo :-) Měj pěkné dny.

      Vymazat
  8. Šílený!!! Dobře, že si jim udělala tuhle "reklamu"!
    Přeji hezký a klidný večer, Helena

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.