čtvrtek 21. ledna 2021

láká ke hře


Teď, jak se nestýkáme, ani nevím, s čím si děti hrají. Jak ráda bych si hrála s nimi. Ani jsem nevěděla, na čem teď Lolinka ujíždí. 
Dostala jsem od dcery tip na dárek k narozeninám. 
Lola je má sice až v dubnu, ale je nás hodně, takže už nakupuju, ostatně v tuto dobu každý rok. Ani jsem nevěděla, že tuhle úžasnou řadu Lolinka má a přiznám se, že i mě láká ke hře. 
No ještě si budu muset počkat. Dárek jsem vybírala sama a jediný příkaz zněl: hlavně tam musí být koně a ne třeba husy. Mě zaujala vyjížďka na ponících. 
Já jsem nakoupila tady, ale najdete i jinde. Jen tady to měli při srovnávání cen o něco levnější.
Tak dnes vám malinko představím Krásnou vyjížďku na ponících. Už dlouho jsem sem nedávala žádné tipy na dárky, před Vánoci jsem to nějak nestíhala, tak po dlouhé době teď. 
Není to samozřejmě rozbaleno, tak jen foto krabice.



A aby to nebylo dnes jen o hraní, ještě jeden nákup. Už vloni dostal můj muž nový počítač, a tak se z naší galerie, tělocvičny, příležitostné ložnice pro hosty, místa Sárinčina hraní ještě stalo počítačovým místem. 
Minulý týden se mi povedlo mého muže přemluvit ke koupi nové židle. 
Sedí totiž u počítače dýl než já a sleduje filmy, pořady, včera skoro celou inauguraci Bidena, tak jsem chtěla, aby měl pohodlí. V pondělí dorazila tato prý ředitelská židle, která je ještě ke všemu houpací. Můj muž je z ní nadšený a já říkám: no vidíš, už jsi ji mohl mít dávno. 



Na závěr přidávám Sáru, která jen zdánlivě nesouvisí s tématem. 
Chodí se mnou ráno do tělocvičny cvičit. A když jsem docvičila a znovu se vrátila s foťákem, měla výraz: 
co tady ještě děláš? už nebudeš cvičit, ne? běž pracovat...
Obě vám dnes všem přejeme pohodový a klidný den ve zdraví.

13 komentářů:

  1. Já už to štěstí nemám, abych mohla nakupovat takové dárky.Ale ráda jsem se podívala.
    Židle je fajn,tak ať si ji muž užije v plné spokojenosti.
    Sára - to je už kus kočky ! Její pohled přímo mluví :-).
    Měj pěkný čtvrtek, Marti !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Sofinku jsem neviděla od září, ale jsme spolu pravidelně na viberu.
    Začaly jsme pravidelně koncertovat, já zpívám, ona hraje na flétnu, má dcera umírá smíchy.
    Stavíme lego a malujeme, dokonce i modelujeme. Minule mne dokonce napomenula, když jsem hlasitě vyjádřila radost, prý abych nevzbudila u maminky v bříšku miminko / má 6 cm / :)))
    Je to doba velikého odříkání, včera jsem jí posílala vánoční cukroví, stála s krabičkou, mlaskala a pak mi řekla ... ty pečeš nejlépe, babičko.
    A já to položila a brečela jako želva, ach jo.

    OdpovědětVymazat
  3. My jsme zariskovali a vzali si minulý pátek na noc dva vnuky. Bydlí ve stejném městě jako my, v jejich rodinách je ohledně covidu klid. Moc jsme si to užili všichni. Starší vnuk si u nás již rezervoval jarní prázdniny :-)).
    S tou židlí jsi mi připomenula, že manžel už tu svou má příšerně rozsezenou, letitou. Letos dostane novou, ať chce nebo nechce :-).
    Marti měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  4. Podezírám vaši kočku, že když se, Martino, nedíváš, chodí cvičit na rotoped.
    Ohledně židle: nejde mi do hlavy, proč chlapi tak vehementně odmítají nové židle k počítači a sedí na staré, rozviklané. Pracovních židlích je na internetu tolik, každý si vybere. Pa, posílám pozdravy přes Labe. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  5. Bože, zase jsem si to po sobě nepřečetla a mám tam chybu! Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, také mně lákají věci, které mají moje vnoučata. Možná už naplňuju přísloví, že "kůň je jednou hříbětem - člověk dvakrát dítětem", nebo mi dochází, jak vše strašně rychle letí.
    Kukačky už o hračky ztratily zájem a dávají přednost elektronice či něčemu hezkému na sebe. Sára od nás dostala pod 🎄 bundu na přechodné období, tedy jaro a podzim. Je lehounká, jen s podšívkou a navíc do pasu. Včera se tu stavovala dcera. Sára bundu od Vánoc nesvlékla a i v mrazech v ní chodila sáňkovat. Totéž Ema, která dostala mikinu s Billie Eilish, což je její vzor.
    Trpaslíci si ještě hrají a já si díky dopisu pro Ježíška rozšířila obzory a vím, co je Bakugan. Když jsem některé hračky podle dopisu objednávala, netušila jsem, co to je. 😁 Dnes mají děti takové hračky, o kterých se nám ani nezdálo.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  7. My Jsme byli za vnoučaty před Silvestrem na pár dnů, všichni jsme si naordinovali před tím pár dnů karanténu. Děti (5,5 a 3 roky) se divily, že je Ježíšek tak popletený, že jim zapomněl dát doma pod stromeček všechny dárky a nějaké nechal u nás, u druhé babičky, u tety, u druhé tety. Byly to moc příjemné dny, i když počasí nic moc. Klárka ani nové lyže nemohla vyzkoušet. A už se těšíme na jaro, kdy máme v rodině naplánovanou svatbu a moc a moc doufáme, že se nám podaří sejít tak, jak to je naplánované. 70 lidí, ale hlavně ta vnoučata. Měj se hezky. J.

    OdpovědětVymazat
  8. Marti, ta židle je super a věřím, že se manželovi v ní bude dobře ředitelovat. :o)
    Měj hezký večer. D.

    OdpovědětVymazat
  9. Ach ti muži:-). At židle hezky louží. Já se zatím nedokopala cvičit, ale příští týden to myslím už zvládnu:-).

    Tvému blogu dávám odběr a budu se sem ráda vracet, stejně tak ráda tě přivítám i u sebe na blogu:

    <a href="http://www.bygabra.blogspot.com/">ByGabra</a>

    Měj se krásně!

    OdpovědětVymazat
  10. Marti ta židle je perfektní. Také bych potřebovala novou. Sára roste jako z vody. Je nádherná. Posílám jí pohlazení.

    OdpovědětVymazat
  11. Tohle je složité období pro všechny.
    Dárky jsou parádní - jak pro Lolu, tak pro manžela. Určitě si brzo pohrajete a manželovi, ať se hezky sedí.
    Posílám pozdravy a hladím Sárinku! Helena

    OdpovědětVymazat
  12. Marti, židli má manžel parádní. A moc se ti povedla fotka Sáry.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  13. Také už přemýšlím nad dárkem pro vnučku, má narozeniny na konci února.
    Ta židle pro manžela je moc pěkná a hlavně, že se mu líbí. Jen aby se mu v ní neusadila Sára.;-)
    Mějte se hezky.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.