pondělí 11. ledna 2021

mrazivé detaily




Letmý pohled do zahrady brzy ráno. Byla nám se Sárou fakt zima. 
Člověk je najednou zhýčkaný, i když zažil skutečné mrazy okolo mínus dvacet, kdy nesměly malé děti vycházet ven a ani do školky. No nevím, jestli bych to teď vydržela. 
Teď je mi zima, sotva klesne teplota pod nulu.
Teď už vysvitlo slunce, ale zima je furt.
Dnes jen pár mrazivých detailů, sníh u nás furt není.
Mějte hezký nový týden.











10 komentářů:

  1. Ale námrazu máte krásnou !
    Hezké už pondělní odpoledne !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Zajímavé fotografie Marti. Ona se zima "nasucho" hůř snáší než ta na sněhu. U nás je sníh, ráno bylo -5°C, a my jsme vyrazili na devítikilometrovou procházku kolem města. V lese bylo nádherně. Po mnoha dnech se dnes konečně na chvíli ukázalo sluníčko. Fotila jsem v lese i když asi málokoho budou fotky zajímat, mám z nich radost. Ta zimní bílá krása mi vždycky učaruje. Když jsme dorazili domů, obloha se znovu zatáhla. Ještě, že jsme šli ráno. Přeji Ti moc krásné a pohodové dny hlavně ve zdraví a omlouvám se za smazání původního komentáře. Povedla se mi tam omylem hrubka, za kterou bych se musela stydět.

    OdpovědětVymazat
  4. Mráz je nejen jedinečný malíř, ale dokáže zkrášlit i ty nejobyčejnější věci a vdechnout jim alespoň na chvíli pomíjivé kouzlo.

    OdpovědětVymazat
  5. Kouzelné fotografie.
    Dnes byl u nás krásný slunečný den, za domem na kopečku bobovaly děti a já se kochala pohledem z okna. Bylo cítit, že přituhlo.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky, Marti. U nás je stále kolem nuly, trocha sněhu, ale takovouhle mrazovou parádu nemáme...
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Marti, moc pěkné. Tohle focení detailů mi pořád ještě nejde, přitom se mi tak líbí.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  9. Marti, krásné foto mrazivé scenerie. U nás mrzne a od rána sněží. Hezký celý týden přeje Marie.
    Nějak dnes ten počítač zlobí.

    OdpovědětVymazat
  10. Já sice chodím jen s dětmi do školky a zpátky, ale docela to zvládám. :)
    Jen ten sníh teda nemusím. A vy tam máte krásnou námrazu.
    Mej se krásně, Sabi

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.