čtvrtek 28. ledna 2021

očima dětí


Dnes vás zvu na on-line výstavu, která není moc odlišná od mých reportáží z výstav, které na blogu přináším, když to lze. Dnes je jediný rozdíl, že jsem krásná dětská díla nefotila já sama a vidím je tedy stejně jako vy jen přeneseně. Nicméně vím už z minulosti, že se rádi na výtvarná díla podíváte stejně jako já a že se vám dětské výtvory líbí. 
Dnes je k výstavě jen malý článek, není to totéž, jako když jsem na výstavě osobně. Vybrala jsem jen pár děl, protože je jich hodně. Kdo chcete vidět celou výstavu, tak můžete v magazínu, kde jsou tři galerie obsahující dílka žáků na téma Objev krásu starých časů.
Tak pojďme na výstavu a zpříjemněme si den.









Objev krásu starých časů či jak vidí děti mělnické muzeum
Marta Dušková

Regionální muzeum Mělník zveřejnilo prostřednictvím online výstavy Objev krásu starých časů výtvarná díla žáků Základní školy Jaroslava Seiferta Mělník. Obrázky jsou součástí společného projektu muzea, školy a MAS Vyhlídky, z.s.

Projekt si klade za cíl vzbudit u dětí zájem o regionální dědictví předků. Výtvarné tvorbě žáků předcházela v době, kdy to ještě bylo možné, komentovaná návštěva stálé expozice historických kočárků a hraček. Další inspirací byl muzejní obrazový materiál a děti pracovaly pod odborným dozorem pedagožek.

Výstava prezentuje díla prvňáků, druháků a třeťáků. Nejen vítězové soutěžního výtvarného počinu, ale všechny šikovné děti, jejíchž díla si můžete prohlédnout v naší galerii, získají ceny.












13 komentářů:

  1. Marti, krásná výstava. Už jsem se kochala kouzelnými obrázky včera na Kanál eM.
    Měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle potěší a rozsvítí den, děkuji.

    OdpovědětVymazat
  3. Příjemné rozjasnění současnosti.
    Klidný den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. To je tak milé!
    Díky, Marti, měj hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Tahle výstava mě opravdu moc potěšila. 💓👍
    Měj hezký den.

    OdpovědětVymazat
  6. Dětské kresby vždy potěší. Přeji Ti příjemné dny Marti.

    OdpovědětVymazat
  7. Moc hezké malůvky.Taky mám schované od vnoučat.Přeji hezký večer.Martina

    OdpovědětVymazat
  8. Marti, i já jsem se ráda "prošla" malou výstavou.
    Měj se fajn

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Marti,
    moc pěkná virtuální výstava, některé ty obrázky jsou opravdu dost dobré:-) Díky za zpříjemnění dne!
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Marti, skvělý článek! Je to zároveň i perfektní nápad muzea Mělník a téma se mi líbí stejně tak! Marti, k tobě se takový typ článku skvěle hodí :-)
    Ivana

    OdpovědětVymazat
  11. To jsou opět nádherná dílka. Obdivuji fantazii dětí, mne u malování nějak chyběla. :o)
    Marti, přeji fajn víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že se vám výstava líbila a na chvíli přinesla malé oživení do našich životů. Pohodovou sobotu všem.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.