neděle 31. ledna 2021

vzácná setkání



A hlavně objetí a povídání. Ani jsem nefotila, jen stylizovaný fotky. 
To normálně nedělám.
Děti, pojďte si sednout k Sárince, ať vím, že jste tady byly.
Před rokem by mě ani nenapadlo, jak těžké bude se setkávat. 



Jinak jsme seděli celou dobu u jídelního stolu a povídali. 
Občas přiběhly děti pro objetí.
Babi, ty jsi moje nejoblíbenější babička!
Mami, to máš dobrý. Mně Alan říká, že jsem jeho nejoblíbenější maminka😂 .
Jo dědeček je můj nejoblíbenější dědeček.
Ani jsme si neuvědomili, že v případě dědečka je to totéž jako s maminkou. 
Už je jen jeden.
Lola při objetí: babi, já bych tady chtěla zase být dlouho. 
No třeba se nám to povede v létě.
Babi, já chci už na jaře.
Teprve po větě našeho syna Tereze: vy jste teď nejzdravější rodina v Praze, došlo k plánování setkání. Nikomu vůbec nedošlo, že teď je jediná příležitost zase na dlouhou dobu. 
Vloni jsme se viděli v září a pak na vánoce. 
Máme v rodině covid, a tak celá rodina Terezy musela být v karanténě, která skončila v pátek. V pondělí jde Lola do školy a Alánek do školky. Včera byla tedy jedinečná možnost k setkání. 
Pravděpodobně zase na delší dobu.
Jak děti zvládaly karanténu, se dozvíte v rozhovoru, který dnes vyjde v magazínu a na blogu zítra.
Co mám ještě dodat?
Nic. Jen, že ze setkání a bezpočet objetí budu žít zase dlouho.
Když odjeli, zjistila jsem, že mi nějak divně rozkvetly karafiáty ve váze. 
Vyrostl mi tam malinký dinosaurus ve stejných barvách.
Mějte pohodovou neděli.




13 komentářů:

  1. Je mi jasné, že jsi moc ráda a rádi jsou i ti, kteří na návštěvu přijeli, že jste se zase takhle sešli.Hlavně, aby to už konečně mohlo být častěji, viď.
    Hezkou neděli u vás, Marti !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky a krásné průvodní komentář.
    To potěší nejednu duši, já si musím ještě počkat.
    Krásnou neděli.

    OdpovědětVymazat
  3. Také se těšíme na každý okamžik, zatím to máme častěji než třeba u vás Marti, vnuci bydlí ve stejném městě a v jejich rodinách žádný vir, tak se vídáme 1-2x v měsíci. Vnučka mi ve čtvrtek říkala do telefonu nejenom známky na vysvědčení, ale také vyslovila přání k nám přijet na jarní prázdniny, že nás už dlouho neviděla. Nu, uvidíme...

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, i já si užívám těch vzácných okamžiků, kdy mohu být chvíli se svými vnoučaty. Jsou to vzácné a neopakovatelné okamžiky. 💓🍀
    Měj hezkou neděli.

    OdpovědětVymazat
  5. Je fajn, že jste se mohli potkat a užít se navzájem.
    Hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, tak to jsi mne pobavila s tou nejmilejší maminkou, ty děti jsou úžasné. Věřím, že i jim chybí setkávání s vámi a za každou takovouto chvilku jsou rády, stejně jako vy. Moc bych všem přála, aby tyto krásné chvíle nebyly vzácností, ale kdo ví, jak si na to budeme muset ještě dlouho počkat.
    Tak se držte. D.

    OdpovědětVymazat
  7. Teda, ti vyrostli!To kočička koukala, co vás najednou je. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  8. Marti, krásné setkání s rodinou. Moc Ti ho přeji. Také bych si přála, aby takové chvíle nebyly vzácností. Vnučka má na konci února narozeniny, tak uvidíme, jestli se sejdeme.
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  9. Marti, pěkně jste si to užívali. Škoda, že to nemůže být častěji. M.

    OdpovědětVymazat
  10. Marti, moc vám to přeju! Velmi dojemný příspěvek!
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  11. Čas strávený s dětmi je ten nejhezčí. My už máme vnoučata všechna dospělá a už s nimi není tolik legrace. Nejmladšímu bude v listopadu 15 a nejstarší vnučce 26. Navíc jsme se dlouho neviděli, protože i u nich se ve dvou rodinách objevil covid, a tak se asi ještě nějaký čas neuvidíme i když se mi už stýská...Přeji vám všem krásné a pohodové dny ve zdraví.

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné, je moc fajn, že jste mohli všichni setkat.
    Také máme návštěvy dost omezeně, nechci se teď zbytečně vystavovat riziku. Takže jen do práce, k doktorovi na kontrolu (někdy se cestou stavíme na chvilku u našich), občas do obchodu.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.