pondělí 17. ledna 2022

mrazivá neděle






Tentokrát i s malým doprovodem. 
No tedy mrazivá, minus dva není nic moc, ale vzhledem k divným zimám poslední doby je to dost.
Já si pamatuju mínus dvacet a dnes si to neumím představit. Tenkrát nesměly děti do školky a náš Jakub byl doma.
Dnes jsou tři nad nulou, takže mrazivé fotky bych už dnes neudělala.
















Tentokrát jsem měla doprovod, který ovšem dělal vše proto, aby mi obličej neukázal a zpočátku schválně, to bylo vidět tu snahu, ukazovala jen zadek. 
Sára je hodně poslušná, někdy jako pejsek, ale někdy si umane a nic s ní nehne. No je to osobnost a má svoji hlavu.
Mějte pohodový den. Mě dnes čeká prevence na mamografu v Praze a vyzvedávání dětí ve škole. Na to se moc těším. Tedy na děti.











6 komentářů:

  1. Marti, děkuji za krásně zamrzlé fotky (u nás hrozně fučí) a přeji ti krásné odpoledne s dětmi! A prevenci bez problémů, pochopitelně.
    Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, krásné fotky s námrazou. Moc se mi líbí ta s ptáčkem. U nás se na některých místech držela námraza i odpoledne. A dnes taky hrozně fouká.
    Já mám jít na mamograf v červnu. Držím palce ať Ti vyšetření dobře dopadne a užijte si s dětmi hezké chvíle.

    OdpovědětVymazat
  3. Dnes u nás nejprve proletoval mokrý sníh, teď už jsou to jen kapky deště. Jsou to teď takové zvláštní dny.
    Tak ať Ti vyšetření dobře dopadne a s dětičkami si to užijte !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotografie s námrazou. Sára je zlatíčko. U nás dnes pršelo a teď to přešlo ve sněžení. Držím palce, ať mamograf je O. K. Měj se moc pěkně a užij si vnoučátek.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásně se ti povedlo to krmítko s ptáčkem!
    Ať mamograf dobře dopadne!
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, pěkné fotky. A ta s ojíněným ptáčkem na krmítku je super.
    Sára je už kus kočky :).
    Hezký den

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.