neděle 9. ledna 2022

virtuální návraty - podruhé


Dnes pokračování ze včera a slíbený příspěvek výlet na hrad Kokořín. Jen obrazem. 
Další virtuální návrat. A možná budu pokračovat. Začalo mě to bavit.










No fotografií je víc než dost, ale nechtěla jsem se žádné vzdát.









Autorem posledních fotografií je můj muž. Fotil z věže, já jsem tam kvůli závratím už nelezla. Vyfotil i mě, sedím před věží v černém triku. 
A došlo mi, že tenhle výlet byl už vlastně po nehodě, velké problémy přišly až později, to se prý stává a hlavně mě poznamenala špatná péče mělnické nemocnice, kam mě přivezla rychlá záchranka. Bez CT hlavy ani nemohli objevit, že mám prasklou lebku jako rozkrojené jablko. A přišlo se na to pozdě v Praze díky mojí rodinné lékařky a i léčba začala pozdě. To jen na okraj. 
Vzpomínám si, že problémy začaly až po dvou třech měsících od nehody.
Tohle jsem napsala jen jako vzpomínku pro sebe, a tak to prosím berte. Nechci se k tomu vůbec vracet. 
Mějte pěknou neděli. Včera u nás sněžilo a mrzne. Zima se vrátila.





8 komentářů:

  1. Kokořín a jeho lesy, je tam opravdu hezky. Měj prima neděli, Maarti. J.

    OdpovědětVymazat
  2. Je to už hromada let, co jsme tam byli. Děkuji za krásné připomenutí a přeji hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, je to krásný hrad i fotky. Ráda jsem nakoukla. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ráda jsem se s Tebou vrátila v obou příspěvcích na váš výlet.Nebyla jsem tam, takže i takto to pro mne bylo hezké.
    Pohodovu neděli, Marti !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, to jsou moc krásné fotografie a pro mě také vzpomínka na úžasný výlet. Tehdy tam byl pod hradem sokolník a mám fotku se sokolem na ruce. Byl velký a pořádně těžký.

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, náhodou se ti to moc povedlo, žes sem Kokořín dala. Fotky mi připomněly, že poprvé jsem tam byla se sestrou, když jsme jako holky školou povinné byly na táboře ve Mšeně a šlo se pěšky! přes Pokličky tam i zpátky. Pak, když jsme se přestěhovali ze severu do N., už jsme tam občas zavítali jen tak.
    Ty fotky z výšky nemají chybu.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  7. Marti, Kokořín je opravdu krásný hrad. U nás by na věž musel také muž, já výšky nemusím.
    Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
  8. Marti, pěkná vzpomínka - ráda jsem si zavzpomínala na náš výlet ja Kokořínsko taky :). Hezký den

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.