pátek 7. ledna 2022

po ránu pobavilo...

Toto pěkně začíná. Narazila jsem na celkem nenáročnou hru po ránu na facebooku. Občas se objeví a já se přiznám, že neodolám. Člověk se nemůže zabývat neustále jen náročnými či složitými tématy.
Chce to odlehčení.
Tady jsem se teda na to měla vykašlat😂😂😂 
Jaká jsou první tři slova, která definují můj rok 2022?
Víra, síla a vůl.
Při bližším pohledu jsem zjistila, že to poslední je vlastně vůle, ale já viděla vůl a hned lež jako čtvrté slovo. 
No teda nic moc a to je tam prý i sex a jiná hezká slova, ale ty já jsem neviděla. Teď na druhý pohled jich vidím mraky, ale to už by nebyla ta správná hra.
Tak co vám vyšlo?
Někdy je příjemné moc nepřemýšlet a hrát naprosto jednoduchou hru. Život nemůže být jen složitý.
Tak třeba vás tohle po ránu rozptýlí. 
A platí jen to, co vám jako první padne do oka.
Mějte pohodový den.

8 komentářů:

  1. Marti, víra, síla a oko. Také na mně na FB občas podobná tabulka vyskočí a jako ty také neodolám.
    Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  2. První 3 slova - práce, síla , cestování.
    Že by nová předsevzetí, která si vůbec nedávám, pro rok 2022? ;-)
    Marti, krásný víkend!

    OdpovědětVymazat
  3. Vůle,sex, tón :-) Ivča

    OdpovědětVymazat
  4. Víra, síla, štěstí. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
  5. Pravda, sex, hudba!
    Hezký večer, Marti. Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Hmmm- víra, síla, vůle ! :-))
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. Vrásky, víra, síla. Hm - o vrásky nestojí, jsem bezvěrec a se sílou to taky není bůhví co... Tak ti nevím ... :D :D

    OdpovědětVymazat
  8. Vrásky, sex, peníze. To je kombinace🤣. Mej se hezky J.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.