pátek 21. ledna 2022

vtipy na leden


Já vím, trochu opožděně, ale v prosinci byly dva díly, tak lednový je trochu později. Snad u vás vyvolá dnešní sbírka vtipů když ne smích, tak aspoň úsměv. Na úvod jeden psaný.
Mějte pohodový den s úsměvem.

 Majitel psa napsal majiteli hotelu:
„Vážený pane, rád bych se ve Vašem hotelu ubytoval se svým psem. Je slušně vychovaný, neštěká a nepřidělá obsluze žádnou práci.“
Majitel hotelu odpověděl:
„Vážený pane, svůj hotel provozuji už 25 let. Za celou tu dobu mi žádný pes neukradl ručník, osušku, župan, toaletní papír ani příbor či obraz na zdi. Ani jednou jsem kvůli psovi nemusel uprostřed noci volat policii nebo záchranku, protože se opil a ublížil sobě nebo komukoliv jinému. Ani jednou jsme kvůli psovi nemuseli malovat pokoj, protože by ho pozvracel. Váš pes je tedy v mém hotelu vítán. A pokud se za Vás zaručí, můžete přijet s ním.“











Tenhle vtip není pro ty, kdo nesnáší sprostá slova, tak nečtěte. Ten mi poslala moje sestra s tím, že je už staršího data, ale pořád stojí za to. Já jsem ho teda neznala a pobavil mě.






6 komentářů:

  1. Marti, bezvadná porce vtipů. Zasmála jsem se. Opět jsi mi o kousek prodloužila život.
    Měj hezký den.

    OdpovědětVymazat
  2. D-)
    Marti, moc děkuji za pravidelnou dávku humoru :-)
    Ta dnešní, peprnější, nemá chybu ;-)
    Přeji všem, klidný zasněžený víkend a ať každý den mají důvod k úsměvu!

    OdpovědětVymazat
  3. Pobavila jsem se :-))).
    Bezva den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, sranda musí být!
    Děkuji a přeji pohodový víkend, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Marti to jsou super vtipy. Opravdu jsem se nasmála. Přeji Ti krásný a veselý víkend.

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, díky. Mně se vždycky nejvíc líbí ty s kočkami :)
    Přeju prima víkend

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.