úterý 18. ledna 2022

nezapomeň foťák!


Nikdy ho nezapomínám. To mi připomněla dcera před včerejší cestou do Prahy: ať si můžeš vyfotit další přírůstky do rodiny. 
Alan a Lola mají králíčky, které si koupily za peníze k Vánocům od prababičky. Malá rodinná zoo se rozrostla a já jsem až doma zjistila, že jsem zapomněla pozdravit křečky. Ale v hlavní roli byli hlavně králíčci. Odešla totiž holčička morče Popelka a k morčecím holkám mám vřelý vztah vzhledem k tomu, že několikrát byly u nás na prázdninám, takže i mě to trochu zasáhlo. 
A jak to v téhle rodině bývá, odejde jeden mazlíček a přijdou dva noví. Takže první byli Elza a Hugo, ty už znáte, jsou na fotkách, pak byly holky morčata, teď už jsou jen dvě, jednoho křečka, který odešel, nahradili dva noví, pak spoustu rybiček a já nevím, co ještě. No říkám, malá rodinná zoo. Tak než to všechno obejdu a pozdravím, tak to trochu trvá a neustále slyším: 
babi, kde máš foťák? já ti ho přinesu...
Včera jsem si pár hodin s dětmi hodně užila. Tak pár fotografií. 
Díky za vaše přání v komentářích, vyšetření včera dopadlo dobře, budu se rouhat, ale po 25 letech pravidelné prevence většinou už ani nic jiného nečekám. 
Tak dnes obrazem, abych se ještě chvíli potěšila těmi chvílemi, na které mám paradoxně v mém seniorském věku čím dál míň času a děti školou povinné vlastně taky.
Mějte pohodový den.












Tady je Elza a Hugo. Hugo z počátku dělal, že mě nevidí stejně jako někdy Sára. Vůbec nereagoval na volání, naopak se ještě otočil. Se zvířátky si člověk užije legraci. Na fotkách je vidět, jak mě po očku sleduje.









Znáte tenhle lapač slunce? Já jsem to neznala a moc se mi to líbí. Když zasvítí slunce na lapač, světlo se prostřednictvím skla rozloží na spektrum barev. Až přijdu na to, kam ho zavěsit, možná si ho koupím taky.






Byli jsme i chvíli venku, i když foukal velký vítr. Malý ráj, který mají děti na velké zahradě, už jsem tady představovala.









A na závěr. Lola maluje. Jak jinak než krásné kočky.


11 komentářů:

  1. Marti, zdravím. Krásná minizoo, líbí se mi zvířátka, děti, fotky, všechno... Měj se hezky. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, krásné fotky. Je vidět, že sis chvíle s dětmi i se zvířátky užila.
    Měj hezký den.

    OdpovědětVymazat
  3. Je vidět, že jste si to užili s dětmi a i s jejich malou zoo.
    A tak to má být !
    Hezký den, Marti!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Marti, je super vidět, jak se zvířata u mladých mají krásně. Mám prosbu, zjistila bys mi prosím odkud je ten lapač slunce. Vidím poprvé, krása. Na netu jsem nějaké našla, ale tenhle je top.. Lenka kočka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Leni, taky jsem hledala, ale nikde takové krásné nejsou. Posílám odkaz od dcery přesně na ten, co vidíš na fotce https://www.ebay.com/itm/Natural-Crystal-Sun-Catcher-Prism-Moon-Star-Suncatcher-Rainbow-Maker-Hanging-DIY-/133817287331?mkcid=16&mkevt=1&_trksid=p2349624.m46890.l49286&mkrid=710-127635-2958-0&fbclid=IwAR2PsL0dYIlV6LWNrEB3pna2Hz-WBvxCWcs9QS6MO9HhBNIUIR82L_dPx6s. Ten odkaz vypadá děsivě, ale jinak to nejde, aby to bylo přímo na tom, co chceme. Zkoušela jsem ho neboj, je funkční. Měj pohodové dny.

      Vymazat
    2. Marti moc děkuji... bohužel, ebay je pro mě problém.. měj se hezky a pohlaď Sárinku. Pa L.

      Vymazat
  5. Marti, tak Lola a Alánek to mají jako naše Lucka. ta má 4 činčily, kocoura Mikeše a teď má nově kotě bílé kočičky ze zelenýma očima. Dostala ji od přítele. Také má malou Zoo...Lola moc hezky maluje. Mějte se všichni moc hezky a hlavně ať jste všichni zdraví.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Martinko, máš krásná vnoučata, zvířátek požehnaně. Je vidět že si babičkování užíváš 🙂. Zdraví Monika

    OdpovědětVymazat
  7. Marti, lapač slunce neznám. A líbí se mi ten hóódně chlupatý králík.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  8. Tak takovéhle odpoledne potěší asi každou babičku!
    Děti mají doma skutečně ráj!
    Marti, měj hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Marti, je vidět jak moc sis to s vnoučaty užila. Králíčci jsou krásní. Mají hezkou barvu. Lapač slunce neznám, vypadá zajímavě. Líbil by se mi na chatě, už ho tam vidím.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.