pátek 22. září 2017

maskování




No street art to teda není, ale se sprejem už mi to celkem jde.
Tuhle židli jsem měla v "technické"  místnosti u šicího stroje. 
Zakoupena před sto lety v Ikea.
Obyčejná plastová červená.
Dcera se stěhovala a při stěhování je vždy nějaký odpad, který už nechceme. 
Dala mi židli na kolečkách a je k šicímu stroji prostě lepší. Ta pravděpodobně taky časem dozná změn. Jedna věc a opět otáčím "barák na jih".
O té červené plastové jsem uvažovala ven na zahradu, kde je vždy nedostatek míst k sezení, když se sejdeme všichni. Červená se nehodí, potřebuji, aby trochu zapadla a nečněla. 
Vzpomenu si, že tady mám ty naprosto "zbytečné barvy" ve spreji údajnou zlatou a zelenou, levný nákup mého muže, na blogu jsem psala, že jsem je už několikrát využila. 
Horší to být nemůže než ta červená.
Nastříkala jsem i stříbrné nohy, páč to neladilo. 
Docela jsem se s tím hrála, ale výsledek podle mě stojí za to.
Mému muži to tedy připomíná maskování tanku, ale prý se mu to líbí taky.
Vzniklo něco originálního. 
Už jsem to stáhla ze zahrady do domu.
Na otázku mého muže "proč to nenecháš venku" nejsem schopná odpovědět.
Možná až se pokochám, tak ji tam vrátím.
Navíc je v domě blízko vchodu do zahrady, takže se dá odnést lehce, ne?

13 komentářů:

  1. Já se asi popravím,ale za mně ne e ...:-)...Hezký víkend i tak.Míša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, proč by ses popravovala :-)? Já to dělala pro sebe a pro mého muže, nemusí se to líbit ostatním :-), i když pokud ano, tak mě to samozřejmě těší. Já jsem z ní nadšená a to stačí :-) I tobě hezký víkend.

      Vymazat
  2. Marti,máte pravdu.Každýmu se líbí něco jiného.Já jsem si natřela v zahradě štokrlata pod kytky i některé židle na červeno a bílo, protože ty barvy mám ráda.Přeji krásný výkend.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martino, já mám v domě některé věci také červené, záměrně je tedy nenatírám, ale mám takové dva krásné stojany od návrhářů, které byly původně vytvořeny do výlohy a pak je chtěli vyhodit. Ale přesně život je pestrý, a kdyby se nám všem to samé, byla by to nuda. Pohodový víkend přeji.

      Vymazat
  3. Ty jsi neuvěřitelný drak !!!
    Mám ráda červenou, moc, ale do přírody se moc nehodí, nezapadá. Tvá nová varianta je pro mé oko přirozenější.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blondýnko, díky. No jsem už konečně trochu akčnější, víc jako já :-) Hezký večer.

      Vymazat
  4. Skvela ... Do zahrady teraz ako stvorena ... 😊 pacia sa mi taketo spontanne napady, najma ak vyjdu k spokojnosti. Marti, maj prima tvorivy vikend ... 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lauro, moc děkuji a přeji ti pohodový víkend.

      Vymazat
    2. Mě přijde trochu kosmická, asi mi mobil zkresluje barvy. 😁
      Jarka

      Vymazat
    3. No je tam barva tmavě zelená, do žluta a samozřejmě prosvítá ta červená, což jsem chtěla.

      Vymazat
  5. Skvela ... Do zahrady teraz ako stvorena ... 😊 pacia sa mi taketo spontanne napady, najma ak vyjdu k spokojnosti. Marti, maj prima tvorivy vikend ... 😊

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.