Před pár dny jsem tady psala o testování nového eshopu Lidl a slíbila jsem,
že sdělím, jak to proběhlo.
Web se mi moc líbí, to už jsem psala.
Objednávala jsem v pátek a už v neděli mi přišel email, že je zboží předáno dopravci a mělo by dorazit v úterý.
Objednávala jsem v pátek a už v neděli mi přišel email, že je zboží předáno dopravci a mělo by dorazit v úterý.
V úterý jsem ráno odjela do Prahy a nastal problém s PPL. Ráno mi přišla sms, že mi budou doručovat zboží dnes. Nebyl tedy už čas to změnit přes jejich aplikaci. Volala jsem řidiči, aby posunul dodání na večer. Trochu mě tedy vytočilo, ale to nemá co dělat s objednávkou u Lidl, že v sms jsem měla možnost placení kartou. Přijel nový řidič a nemohl nás najít, tak jsem ho musela hledat na silnici.
V ruce platební kartu a hned se dozvídám, že řidič tuto možnost nemá. Už jsem to letos od PPL slyšela několikrát, takže jsem se rozhodla, že to budu u společnosti řešit dotazem, proč posílají mylné informace. Naštěstí jsem hotové peníze v dostatečném obnose měla, což normálně není.
Převzala jsem celkem objemný a nelehký balík a doma jej rychle odložila na zem v kuchyni s tím, že jej za chvíli rozbalíme.
Jak vidíte na fotce, několik hodin se nám to nepodařilo. Justýna se rozhodla, že krabice je její, usádlila se na ní a po chvíli usnula.
Slezla milostivě po několika hodinách.
Ale vyhnat ji, to se nedělá. Připomnělo mi to úžasný vtip, který jsem našla na facebooku.
Takže asi tak.
Zboží jsem rozbalili a krabici jsem vrátila Justýně zpět na stejné místo.
Kde myslíte, že leží dnes ráno? No vypadá to tak na týden. Nedostanu se ani pořádně k lince.
Zboží přišlo moc pěkné a sedí i velikosti. Můj muž je z šedých džín nadšený a i mně se na něm líbí.
Můj kabát přišel zabalený v hezké krabici a odpovídá prezentaci na webu. Je ještě trochu zmačkaný, ale z materiálu cítím, že skutečně obsahuje 25% vlny, takže snad se ohřeju. Loňský se zničil při mojí únorové nehodě. Mám ještě samozřejmě další kabáty, ale jeden dost drahý a na cestu sockou do Prahy jej používám výjimečně a druhý kožený stoletý.
Tento bude praktický a je variabilní, takže jde nosit jen tak, anebo s pašmínou, šálou či šátkem.
Budeš kočka a přeju, ať zahřeje a dobře se nosí.
OdpovědětVymazatKočky krabice milují a u nás probíhá vždy bitva o pozice, to víš, jsou tři. Ale i kufr milují...
Blondýnko, trochu přeháníš :-) Na tý panně to vypadá podstatně líp. Ale můj muž mi ho schválil, takže kritika byla. A cítím se v něm dobře. Nějak zvlášť nemám v oblibě tmavě modrou, kabát byl i v šedé, ale mám šedé kozačky, budu nosit šedé džegíny a džíny, takže jsem šedou barvu zavrhla, ale modrá na tom kabátě vypadá dobře. Ano, my taky milujeme kufry, takže když je hned nevybalím, vybaluju tak za týden :-)
VymazatMarti, určitě super výběr! Je nadčasový a hodí se ke všemu. Na něj asi v Lidlu jen tak nenarazím:o(..jinak tam ale nakupuji moc ráda. Mají super kousky! Měj se moc krásně! Inka
OdpovědětVymazatInko, já miluju nadčasové věci a poslední módu fakt neřeším. Přeji ti krásné dny.
VymazatDobrý večer Marti, kabát se mi líbí.Včera jsme byli nakupovat v Lidlu a tak jsem si na vás vzpoměla a šla jsem se kouknout na dětské věci.To co jste kupovala, tak měli a líbilo se mi.Pak tam ještě byla kolekce oblečení Heidi Klum a to už bylo horší. Akorád se mi líbila bundička z umělého semiše v hnědé barvě. Justýnka se na krabici krásně zabydlela.Martina
OdpovědětVymazatDobrý večer Martino, děkuji za komentář. Ta bundička se mi líbí taky. Jo Justýnka je na krabici pořád. Nemáme to svědomí ji vzít :-) Přeji krásné dny.
VymazatKabát vypadá hezky auniverzálně. Dobrý kup.
OdpovědětVymazatStáni, jsem spokojená a byla to opravdu dobrá koupě. Mám další web, kam budu chodit nakupovat.
VymazatKabát je moc hezký. Taky se letos chystám na něco takového. S(ne) placením kartou u PPL jsem se také setkala. V sms ano, ve skutečnosti ne. Tak nevím, proč to v sms je.
OdpovědětVymazatKrabici zdar!
Hezký den!
Hanka
Hani, víš, že ta krabice je v kuchyni pořád? Na chvíli ji sice Justýna opustila a šla ven a my jsme se s mužem rozhodovali, zda ji už uklidíme či nikoliv. Nakonec jsme se rozhodli, že jí to ještě nemůžeme udělat. Dnes opět od rána na ní spí a my ji musíme obcházet. Jsme trochu blázni, ale počkáme, až ji to přestane bavit. Nikdy to není dýl než týden :-) Měj se krásně.
VymazatHezký den,vůbec jsem netušila o existenci eshopu :-(...M.
OdpovědětVymazatMíšo, jak jsem psala, je to novinka a včera už to pustili veřejně. Proto jsem to sem dala, aby se rozšířilo povědomí. Tak jsem ráda. Hezké dny.
VymazatMilá Slunečnice, moc tě po delší době zdravím.. shodou náhod mi v poslední době přišly balíky taky a včera mě vytočil Geis, kdy mě upozorňovali sms, že můžu platit kartou, a mladík mi hned u vrat hlásil, že zařízení nemá.. přijel osobním autem... už jsem naprosto přesvědčená, že mezi řidiči dochází ke kupčení s balíky a notabene jejich dodáním.. jelikož by bylo vidět, kdo a kde zboží vezl, tak se to řeší takhle. Myslím, že specifika jsou vzdálenější vesnice od dodejen.. Já jsem včera vyhrabala hotovost do poslední koruny a dnes jdu s tisícovkou pro chleba.. Docela mě to štve, ptž to nebylo poprvé... Budeš prosím tak moc hodná, a hodíš sem co ti odpověděli, byť z PPl??? Děkuji a zdravím kočka lenka
OdpovědětVymazatMilá Leni, už jsem si říkala, co se děje, že se neozýváš :-) No už jsem jim napsala rozhořčený email, nechci volat, chci to mít černé na bílém, tak uvidíme a určitě se podělím o tuto zkušenost. Jestli máš pravdu s těmi řidiči, tak mi je jich upřimně líto, protože vím, že to mají hodně našponované časově a peníze nic moc. Ale já jsem zákazník a chci dostat slíbenou službu, anebo ať napíší to sms, že kartou nelze. Měj se krásně.
VymazatAno, naprostý souhlas, proto nedělám vlny a hledám hotovost.. ale někde je něco zhnilého ve státě Dánském....
VymazatPs.. nějak nebyl čas psát, užívala jsem si po dvou letech nemoci léta.. teda jen chalupa, ale stačilo, ale čtu, miluju články o Justýnce-samozřejmě, a držím palce v uvedení těla do původního stavu:)
Leni, děkuji. Už je to lepší a lepší, ale prý nesmím nikam spěchat. Tak to je dobře, že jsi zdravá a užívala sis.
Vymazat