středa 6. září 2017

plněné grilované papriky


Čerstvé papriky samozřejmě přidávám do hodně jídel, dělám lečo, ale celé papriky umím využít jen pečené plněné mletým masem  s rajskou omáčkou anebo s bramborem. 
Kdysi jsem tedy vlastně ještě nakládala papriky plněné se zelím.
Syn nám při jednom grilování připravil překvapení v podobě tohoto úžasného a rychlého předkrmu. Grilované papriky s balkánským sýrem. Já jsem tedy negrilovala venku, ale v troubě a obojí je opravdu moc dobré a rychlé. Hodí se i k lehké večeři, jako jsme my měli včera. 
Musím tedy přiznat, že na grilu venku byly papriky lepší, 
ale roztápět gril jen pro nás dva to nemělo smysl.
Naplnila jsem červené papriky, syn plnil zelené, tedy vlastně ty úzké bílé a ty se mi zdály lepší, balkánským sýrem. Upozornil mě, že nesmím plnit moc, páč balkán nabobtná a vyteče a mám papriku uzavřít. Plnila jsem tedy papriku jen tak dvě třetiny.
Poprvé mi jedno z našich dětí radilo s vařením, jinak jsem to vždy já, komu se volá a píše :-), tak nás to, mého muž a mě, včera docela pobavilo.
Zakápla jsem kapku olivovým olejem, ale na grilu venku nemusí být, ale v troubě by se to možná při grilování vysušilo.
Je to opravdu pochoutka, takže zařazuji do našeho jídelníčku a do svého virtuálního receptáře.

10 komentářů:

  1. Zkoušela jsem je Marto kdysi na grilu venku a právě jsem hamty hamty naplnila až po okraj, ať je to opravdu dobré, a sýr mi láskyplně tekl ven a bylo to jako hrnečku vař :o))))). No, moc jsem se návštěvě tenkrát nepředvedla, ale i tak všem ty zubožené zbytky chutnaly. Vyzkouším to určitě v troubě jak píšeš.
    Měj prima den.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali, chybami se učíme :-) Zkus v troubě na grilu. Měj se krásnw.

      Vymazat
  2. Voľakedy som papriky plnila taveným syrom a zapekala na panvičke ... chutilo veľmi ... s balkánskym syrom určite urobím ... keď nás bude viac a budeme grilovať ...
    Marti, maj sa faaajn ... L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lauro, tavený sýr moc nemusím, ale říkala jsem si, že dobrá by mohla být i mozzarella. Chystám se, že taky vyzkouším. Měj se krásně.

      Vymazat
  3. Dobrý večer,děkuji za recept.Zítra budou k večeři.Mějte se krásně.Martina

    OdpovědětVymazat
  4. Plněné papriky jsem ještě negrilovala, ale vypadá to zajímavě. Možná to někdy vyzkouším. Díky za inspiraci

    OdpovědětVymazat
  5. Zní to lákavě, asi to příští týden vyzkouším. Moc děkuji za tip.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, moc mě těší, když zjistím, že na blogu nejsou recepty jen pro mě :-) Měj se krásně.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.