čtvrtek 28. září 2017

tuňáková pomazánka s kapary



Vytvořila jsem pomazánku, co dům dá a je tak dobrá, že si ji musím dát do svého virtuálního receptáře.
Asi se divíte, proč je tady dvakrát za sebou recept s tuňákem. Můj muž koupil v akci, jak jinak :-), velkou, ale opravdu velkou konzervu 650 g, tak je nutné ji spotřebovat. Tuňák v oleji je výborný a je velkých kusech, nemám ráda takové ty kousíčky.
Takže recept na pomazánku:
odhaduji tak asi dvě malé konzervy tuňáka v oleji, 1 celý sýr Almette bez příchuti, 2 malé lžičky bílého jogurtu holandského typu (bylo to dost husté), trochu šťávy z citronu, osolit podle chuti, tři na drobno nakrájená vařená vajíčka a nakonec 2 lžíce kapary.
Kapary jsem nikdy nezkoušela. Věděla jsem samozřejmě, že existuje, ale nikdy mě nenapadlo je koupit. V pátek na mě jukly v krámu a v životě se má zkusit vše nové, co se nabízí. Netušila jsem, že chutnají tak výborně. Budu je rozhodně kupovat. Hodí se k těstovinám, do pomazánek a i k masu.

6 komentářů:

  1. Paní SLunečnicee, takovou jsem ještě nedělala, vyzkouším. Fakt se mi na ni sbíhají sliny. Ještě že jsem po snídani. Krásný sváteční den přeji vám i vašim blízkých. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iwko, moc děkuji. Potěšilo :-) I vám a všem okolo vás hezké a pohodové dny.

      Vymazat
  2. Dělám docela často všelijaké pomazánky. Tato musí být dobrá. Kapary jsem ještě nezkoušela, takže je to výzva.
    Je krásně, tak měj hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, já pomazánky miluju. A když jsem přinesla kapary domů, páč jsem je chtěla vyzkoušet, načetla jsem si, co to je. A jsou to nerozvinutá poupata květů z keře kapary. To už samo o sobě zní dobře a je to fakt moc dobrý. Hezké dny.

      Vymazat
  3. Tuňákovou pomazánku mám taky ráda. Já jako základ používám žervé nebo lučinu. Ale zkombinovat ji s kapary mne ještě nenapadlo. Manžel je nemusí, ale to tuňáka taky ne, takže tuňáková pomazánka je vhodné místo, kam s nimi ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, já používám, co dům dá, takže někdy i žervé. Vyzkoušej, je to dobré. Hezké dny.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.